اعزام 452 مددجوی کمیته امداد آذربایجان غربی به اردوهای زیارتی
کد خبر: 3825336
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
سه ماهه نخست سال جاری صورت گرفت؛

اعزام 452 مددجوی کمیته امداد آذربایجان غربی به اردوهای زیارتی

گروه فرهنگی – معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان غربی از اعزام 452 مددجو به اردوهای زیارتی طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، طی سه ماهه دوم سال جاری نیز بیش از یک‌هزار و ۲۲۰ نفر از مددجویان استان به اردوهای زیارتی و آموزشی اعزام خواهند شد.

اعزام 452 مددجوی کمیته امداد آذربایجان غربی به اردوهای زیارتی

بهزاد نیکمرام، معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌ غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه طی سه ماهه نخست سال جاری 452 نفر از مددجویان این نهاد به اردوهای زیارتی اعزام شده‌‌اند، اظهار کرد: این تعداد مددجوی اعزام‌شده به اردوهای زیارتی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یا کاهش قابل ملاحظه‌ای نداشته است.


وی ادامه داد: طبق پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، طی سه ماهه دوم سال جاری نیز بیش از یک‌هزار و ۲۲۰ نفر از مددجویان استان به اردوهای زیارتی و آموزشی اعزام خواهند شد.


نیکمرام با بیان اینکه اعتبار درنظر گرفته شده برای برگزاری اردوهای آموزشی و زیارتی مددجویان استان، 550 میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۲۰۰ نفر مددجو، از برنامه‌های کانون‌های تربیتی و آموزشی که بیشتر کلاس‌های قرآنی بوده، بهره‌مند شده‌اند.


وی با اشاره به اینکه با توجه به نیازسنجی و آماده سازی فضای موجود، طی سه ماهه دوم سال جاری ۲ کانون جدید نیز در شهرستان‌های تکاب و بوکان افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: هم‌اکنون هشت کانون دائم در آذربایجان‌ غربی فعال بوده و همچنین با توجه به شروع فصل تابستان، ۱۳ کانون فرهنگی تربیتی نیز در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان به‌صورت موقت فعال خواهد بود.
انتهای پیام

captcha