افتتاح نمایشگاه «عفاف و حجاب» در ماکو
کد خبر: 3825734
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

افتتاح نمایشگاه «عفاف و حجاب» در ماکو

گروه اجتماعی ــ معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو گفت: نمایشگاه مدلینگ عفاف و حجاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب و با محوریت ارائه البسه ایرانی ـ اسلامی در شهرستان ماکو آغاز به کار کرد.

افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب در ماکو

موسی عطاری، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، از آغاز به کار نمایشگاه مدلینگ عفاف و حجاب با محوریت ارائه البسه ایرانی ـ اسلامی در ماکو خبر داد و گفت: یکی از ویژگی‌های برگزاری این نمایشگاه اختصاص غرفه‌ای برای دوخت رایگان چادر و لباس است.

وی در ادامه نظارت بر قیمت‌ها و نظارت بر شئونات اسلامی محصولات ارائه شده را یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه برشمرد و افزود: ارائه بهترین محصولات عفاف و حجاب از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است که در مجموع حدود ۶ غرفه در این نمایشگاه وجود دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب از امروز ۱۸ تیر ماه، لغایت ۲۱ تیرماه، از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۲۱ شب در محل سالن اداره برق ماکو پذیرای علاقه‌مندان است.

عطاری افزود: در این نمایشگاه علاوه بر ارائه محصولات مختلف از قبیل چادر، شال، روسری، ملزومات حجاب، پوشاک مردانه و بچگانه توسط ۴ تولیدی از استان آذربایجان غربی، برخی کتب دینی نیز به فروش می‌رسد.

وی گفت: دشمن با به تمسخر گرفتن حجاب زنان مسلمان می‌خواهد فرهنگ ناشایست بدحجابی و در نتیجه بی‌حجابی را در کشورهای اسلام ترویج دهد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو تاکید کرد: وظیفه خواهران بسیجی در این زمینه، آگاه‌سازی همنوعان خود در راستای جلوگیری از هجمه‌های فرهنگی علیه حجاب زن است.
انتهای پیام

captcha