حمایت از حریم عفاف در صحن امامزاده عمادالدین(ع)
کد خبر: 3825994
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

حمایت از حریم عفاف در صحن امامزاده عمادالدین(ع)

کانون خبرنگاران نبأ _ اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، از برگزاری راهپیمایی و تجمع فرهنگی بانوان در روز ملی عفاف و حجاب در این شهرستان با هدف حمایت از حریم عفاف و خانواده خبر داد.

حمایت از حریم عفاف در صحن امامزاده عمادالدین(ع)

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ منوچهر جليلی، مسئول روابط عمومی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، با اعلام این خبر گفت: راهپیمایی و همایش عفاف و حجاب در این شهرستان با حضور مسئولین و بانوان و با محوریت معرفی حجاب اسلامی با همکاری ستاد دهه کرامت برگزار می‌شود.
وی، افزود: این راهپیمایی پنجشنبه، 20 تیر ساعت 18 از ابتدای خیابان ملکی آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان پس از پایان راهپیمایی در آستان مقدس امامزاده عمادالدین(ع) تجمع می‌کنند.
این مسئول، بیان کرد: در این تجمع حجت‌الاسلام ناصر ترابی، امام جمعه شهرستان در خصوص لزوم ترویج عفاف و حجاب بین دختران و بانوان ایرانی سخنرانی خواهد کرد.
مسئول روابط عمومی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، از خواهران مبلغه، مؤسسات و خانه‌های قرآنی، مسئولین بانوان هیئات مذهبی، مبلغان، طلاب و مداحان خواهر دعوت کرد در این راهپیمایی و تجمع در حمایت از حریم خانواده، عفاف و حجاب و مبارزه با بدحجابی شرکت کنند و با حضور خود پاسخ کوبنده‌ای به یاوه‌گویی‌های دشمنان انقلاب اسلامی دهند.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha