پیام تسلیت امام‌جمعه ارومیه در پی شهادت رزمندگان سپاه پاسداران
کد خبر: 3826069
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

پیام تسلیت امام‌جمعه ارومیه در پی شهادت رزمندگان سپاه پاسداران

گروه اجتماعی ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی‌در پی شهادت رزمندگان سپاه پاسداران شهرستان پیرانشهر پیام تسلیت صادر کرد.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پی شهادت رزمندگان سپاه پاسداران

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه در پی شهادت رزمندگان سپاه پاسداران شهرستان پیرانشهر پیام تسلیت صادر کرد:

متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ

شهادت مظلومانه 3 تن از رزمندگان سپاه پاسداران در شهرستان پیرانشهر، که در درگیری با عوامل ضدانقلاب به فیض رفیع شهادت نائل آمدند، مایه تألم و تأثر گردید.

این اقدام ناجوانمردانه که به فاصله کمتر از 10 روز در استان شهیدپرور آذربایجان غربی رخ داد، نشان از تلاش‌های شبانه‌روزی رزمندگان اسلام در حفظ و حراست از امنیت ایران اسلامی از شمال تا جنوب استان دارد و ضرورت هوشیاری بیشتر و آمادگی کامل در مقابل اقدامات تروریستی عناصر ضدانقلاب و ایادی استکبار را بیش از پیش نمایان‌تر می‌سازد.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی، شهادت رزمندگان اسلام را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم غیور استان و خانواده‌های سرافراز و داغ‌دیده این عزیزان تسلیت عرض نموده و برای شهدای والامقام علو درجات را از خداوند منان مسألت دارم.»
انتهای پیام

captcha