چهره کریه عداوت بار دیگر آشکار شد
کد خبر: 3826072
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

چهره کریه عداوت بار دیگر آشکار شد

گروه اجتماعی ــ استاندار آذربایجان غربی در پیامی ضمن محکوم ساختن اقدام تروریستی عوامل ضدانقلاب در به شهادت رساندن سه تن از رزمندگان اسلام در پیرانشهر تأکید کرد: بار دیگر چهره کریه و چرکینی از عداوت و دشمنی آشکار شد.

خون پاک شهدا، ناامنی و خشونت را ریشه‌کن خواهد کرد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان ‌غربی، در پیامی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی عوامل ضدانقلاب در به شهادت رساندن سه تن از رزمندگان اسلام در پیرانشهر، تأکید کرد که ضدانقلاب و تروریست‌های خون‌آشام که با پشتوانه و حمایت استکبار و صهیونیسم دست به چنین اقدامات وحشیانه‌ای می‌زنند، یک بار دیگر چهره کریه و چرکینی از عداوت و دشمنی خود با آرامش و امنیت مردم آذربایجان‌ غربی را آشکار ساخته‌اند.

در متن پیام محمدمهدی شهریاری آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ترور و جنایت در روزهایی که آذربایجان ‌غربی مصمم‌تر از همیشه سودای رسیدن به توسعه‌ای پایدار و متوازن را برنامه‌ریزی کرده و در دست اجرا دارد، پیامی جز زبونی دشمنان و تداوم توطئه‌آفرینی استکبار جهانی و عوامل نشان‌دار آن‌ها در منطقه نداشته و البته به لطف و مدد الهی و به برکت خون شهدای والامقام، نتیجه‌ای جز وحدت و همدلی مردم عزیز ما در پی نخواهد داشت.

با این اقدامات کور تروریستی نه تنها دشمنان به اهداف شوم خود نخواهند رسید، بلکه عزم مردم و مسئولان و جان‌برکفان صیانت از امنیت را برای شتاب بخشیدن به اقدامات امنیت‌ساز، آرامش‌بخش و توسعه‌آفرین جزم‌تر و منسجم‌تر خواهند کرد.

همان‌گونه که خون سرداران و سربازان شهید و مردم قهرمان و مقام آذربایجان ‌غربی در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن، عزت و سربلندی ایران عزیز و نابودی متجاوزان را رقم زد، خون پاک این شهیدان والامقام نیز، ان‌شاءالله ناامنی، ترور و خشونت را به‌زودی ریشه‌کن خواهد کرد.

اینجانب ضمن محکوم کردن شهادت سه تن از پاسداران عزیز انقلاب، اسلام و ایران در حادثه تروریستی که در شهرستان پیرانشهر رخ داد، شهادت این سربازان رشید را خدمت همه هموطنان به‌ویژه مردم آذربایجان‌ غربی و پیرانشهر، خانواده‌های داغدار این عزیزان و هم‌رزمانشان تبریک و تسلیت عرض کرده و از ایزد منان برای یکایک این شهدای بزرگوار علو درجات در جنت اعلی و رحمت و غفران واسعه الهی خواستارم».
انتهای پیام

captcha