ضدانقلاب منتظر برخورد سخت رزمندگان اسلام باشد
کد خبر: 3826278
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

ضدانقلاب منتظر برخورد سخت رزمندگان اسلام باشد

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با تأکید بر اینکه ضدانقلاب باید منتظر برخورد سخت رزمندگان اسلام باشد، گفت: ضدانقلاب از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نمی‌تواند فعالیت و تلاش‌های مدافعین انقلاب را تحمل کند.

ضدانقلاب منتظر برخورد سخت رزمندگان اسلام باشد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، کریم علی‌نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، صبح امروز، ۲۰ تیرماه در جلسه طرح سراسری غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد که در محل خانه مطبوعات استان برگزار شد، با اشاره به شهادت سه تن از رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیرانشهر، اظهار کرد: ضدانقلاب از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نمی‌تواند فعالیت و تلاش‌های مدافعین انقلاب را تحمل کند.

وی ادامه داد: شهادت آرزوی تمامی رزمندگان و کسانی است که در جبهه فرهنگ و سخت در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند و آنچه باید مدنظر داشته باشیم این است که دشمن هرآنچه از دستش برآید انجام می‌دهد و کوتاهی نخواهد کرد و برادران اهل سنت در سراسر استان از قشرهای مختلف فداکاری کرده و برای انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کرده‌اند.

علی‌نژاد با تأکید بر اینکه ضدانقلاب باید منتظر برخورد سخت رزمندگان اسلام باشد، گفت: اقلیم نیز در این خصوص مقصر بوده و باید پاسخگو باشد و دستگاه دیپلماسی باید در این راستا فعال شود.

وی یادآور شد: ما اکنون در دفاع به اقتدار رسیده و بیش از ۹۵ درصد نیازهای داخلی خو را توسط جوانان این مرزوبوم تأمین کرده‌ایم و این اقتدار روز به روز بیشتر خواهد شد و دنیا و دشمنان اصلی جمهوری اسلامی متوجه می‌شوند که ما هیچ ترس و واهمه‌ای از آنان نداریم و اگر از خط قرمز انقلاب اسلامی عبور کنند، با آنان برخوردی خواهد شد که سقوط می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه تصریح کرد: ما برای رسیدن به این اقتدار شبانه‌روزی تلاش کرده‌ایم و با روحیه جهادی و انقلابی و عنایت و لطف خداوند متعال به این اقتدار دفاعی دست یافته‌ایم و در مسائل فرهنگی نیز باید اینگونه بوده و از برخورد برخی مسئولان نباید دلسرد نشویم، چراکه ما سربازان عرصه فرهنگی هستیم.
انتهای پیام

captcha