پدر شهید «شمس‌الدین رحیمی» به دیار باقی شتافت
کد خبر: 3826309
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶

پدر شهید «شمس‌الدین رحیمی» به دیار باقی شتافت

گروه اجتماعی - حاج علی رحیمی پردنجانی پدر شهید شمس‌الدین رحیمی در سن ۸۵ سالگی پس از عمری صبر بر فراق فرزند شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از ایثار، حاج علی رحیمی پردنجانی پدر شهید شمس‌الدین رحیمی در سن ۸۵ سالگی پس از عمری صبر بر فراق فرزند شهیدش دعوت حق را لبیک و به دیار باقی شتافت.
پیکر این پدر فداکار عصر روز دوشنبه ۱۸/۴/۹۸ با حضور رئیس و کارکنان بنیاد شھید و امور ایثارگران شهرستان فارسان و مردم شهیدپرور شهر پردنجان تشییع و در قطعه ایثارگران گلزار شهدای پردنجان به خاک سپرده شد.
مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت این پدر مهربان روز پنج‌شنبه ۲۰ تیرماه ۹۸ از ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ در سالن سیدالشهدا شهر پردنجان برگزار خواهد شد.

این پدرمومن و انقلابی پس از شهادت فرزندش به عنوان خادم الشھدا چندین سال متوالی درنگھداری از قبور مطهر شهدا، ایجاد فضای سبز و پیگیری سایر امور گلزارشھدای پردنجان زحمات زیادی را با عشق و علاقه‌ای که نسبت به شهدا داشت انجام داد و این کار نیک خود را به یادگار گذاشت.

یادآور می‌شود شمس‌الدین رحیمی پردنجانی هفتم بهمن ۱۳۴۳ در روستای پردنجان از توابع شهرستان فارسان به دنیا آمد. پدرش علی و مادرش نازنین نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. سال ۱۳۶۴ ازدواج کرد و به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. سرانجام در سوم اردیبهشت ۱۳۶۶ با سمت تک‌تیرانداز و دژبان در پایگاه شوش هنگام انجام مأموریت بر اثر اصابت گلوله و غرق شدن در آب به شهادت رسید. مزار وی در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.
انتهای پیام

captcha