حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در نقده
کد خبر: 3826372
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸

حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در نقده

گروه اجتماعی - کاروان خادمان رضوی، ظهر امروز، ۲۰ تیر ماه، در قالب یازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید در نقده حضور یافتند.

حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در نقده

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، کاروان خادمان رضوی، ظهر امروز، ۲۰ تیر ماه، در قالب یازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید در نقده حضور یافتند.

ورود کاروان خادمان رضوی به شهرستان نقده با استقبال علمای اهل تشیع و اهل سنت همراه بود و غبارروبی مزار شهدا در بدو ورود به این شهرستان صورت گرفت، حضور کاروان خادمان رضوی در منزل شهیدعبدالحسین منصورزاده و اهدای تندیس یادبود این شهید بزرگوار به خادمان رضوی از سوی خانواده وی از جمله برنامه‌های صورت‌گرفته در این شهرستان بود.

گفتنی است، ماموستا کلشی‌نژاد، در دیدار با خادمین بارگاه رضوی، یادآور شد که امام رضا(ع) در میان اهل بیت پیامبر(ص) دارای فضائل خاصی است و در زمانی که مردم گرایش به جریان‌های الحادی پیدا می‌کردند، این علم و حلم امام رضا(ع) بود که مردم را به اسلام برگرداند.

دیدار خادمین بارگاه رضوی با امام جمعه و علمای اهل سنت نقده، حضور کاروان رضوی بر بالین دو بیمار بدخیم و طلب شفا برای آنان، حضور و عیادت کاروان خادمان رضوی از بیماران بیمارستان نقده و توزیع بسته‌های متبرک در بین بیماران، جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) با حضور کاروان رضوی در پارک سروستان نقده و استقبال پر شور عاشقان اهل بیت(ع) اعمّ از اهل تشیع و اهل تسنن از دیگر برنامه‌های کاروان خادمان رضوی در سفر به نقده بود.
انتهای پیام

captcha