ترویج بی‌حجابی؛ بزرگترین حربه دشمن برای دین‌زدایی
کد خبر: 3826449
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

ترویج بی‌حجابی؛ بزرگترین حربه دشمن برای دین‌زدایی

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه ماکو با تأکید بر اینکه بی‌حجابی بزرگترين حربه دشمن برای دين‌زدايی در کشور است، گفت: امروز بزرگترين خواسته دشمن برای دين‌هراسی، پرداخت جدی کفار به بحث حجاب است که آنها می‌خواهند حجاب را از زنان و دختران ما بگیرند و نهايتاً آنها را به فساد بکشانند.

ترویج بی‌حجابی؛ بزرگترین حربه دشمن برای دین‌زدایی در کشور

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمد هاشمی، امام جمعه ماکو، ظهر امروز، ۲۱ تیرماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ماکو با تاکید بر اینکه بی‌حجابی بزرگترين حربه دشمن برای دين‌زدايی در کشور است، اظهار کرد: امروز بزرگترين خواسته دشمن برای دين‌هراسی، پرداخت جدی کفار به بحث حجاب است که آنها می‌خواهند حجاب را از زنان و دختران ما بگيرند و نهايتا آنها را به فساد بکشانند.

امام جمعه ماکو با اشاره به اینکه آزادی‌های مخرب از آنچه در نظر شرع، حرام و آنچه بر خلاف مسیر ملت و كشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است، باید جلوگیری شود، تاکید کرد: حرکت حول محور دین اسلام ما را به سعادت دنیوی و اخروی خواهد رساند.

وی در تشریح اصل وظائف و اختيارات شورای نگهبان خاطرنشان کرد: نظارت بر قانون‌گذاری، تفسير قانون اساسی و نظارت بر انتخابات باید به‌جد از سوی این نهاد انقلابی پیگیری شود.

هاشمی بر لزوم پرداخت جدی به ضرورت نظارت بر انتخابات تاکید کرد و افزود: پيشگيری از رقابت ناسالم بين داوطلبان و نيز جلوگيری از تخلفات و خطاهای برگزاركننده نیازمند توجه جدی شورای نگهبان است تا به‌معنای واقعی کلمه از آرای مردم صيانت شود.

امام جمعه ماکو به هجمه‌های وارده بر شورای نگهبان در کشور ایران از سوی دشمنان اشاره کرد و گفت: اگر امروز دشمن سعی می‌کند تا شورای نگهبان را تضعیف کند، بخاطر این است که می‌خواهد بدین‌طریق به پست‌های حساس نظام نفوذ کند و بر پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کند، اما دیدبان انقلاب و ملت ایران اجازه این کار را به دشمن نخواهند داد.
انتهای پیام

captcha