مراسم تجلیل از خانواده شهدای مداح در ارومیه برگزار شد
کد خبر: 3826643
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

مراسم تجلیل از خانواده شهدای مداح در ارومیه برگزار شد

گروه اجتماعی ــ ویژه مراسم جشن ولادت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) و تجلیل از خانواده شهدای مداح، اسوه‌های صبر و مقاومت، صبح امروز، ۲۲ تیر‌ماه در ارومیه برگزار شد.

مداحان سربازان ولایت هستند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سجاد حاجی‌زاده، مسئول کانون مداحی نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی‌ صبح امروز، ۲۲ تیر‌ماه‌ در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مداح استان، با بیان اینکه مداحان، سربازان ولایت هستند، اظهار کرد: سازمان بسیج مداحان استان با همکاری مسئولان و نهادهای استانی فعالیت‌های فراوانی در حوزه آموزش مداحان انجام داده است.

وی به برگزاری کلاس‌های ویژه مداحی اشاره کرد و افزود: در طول هفته ۱۱ کلاس مداحی برای نوگلان برگزار می‌شود و افراد علاقه‌مند نیز از سنین ۷ تا ۷۰سال می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت نمایند و در طول هفته دو کلاس برای کودکان و ۲ مجمع‌الذاکرین برای آقایان در هفته ۲ روز و بانوان ۴ روز کلاس برگزار می‌شود.

حاجی‌زاده ادامه داد: مداحان کانون مداحی آستان قدس رضوی نمایندگی آذربایجان غربی نیز در راستای اجرای مراسم چهارشنبه‌های امام رضایی و کاروان‌های اعزامی به مشهد فعالیت می‌کنند.

وی به برگزاری مراسم چهارشنبه‌های امام رضایی اشاره کرد و یادآور شد: هر هفته در یک مسجد شهر یا روستای استان مراسم چهارشنبه امام رضایی برگزار می‌شود که در ایام ماه مبارک رمضان این مراسم همراه با افطاری ساده بود.
انتهای پیام

captcha