نتایج مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در ارومیه اعلام شد
کد خبر: 3826926
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
در بخش بانوان؛

نتایج مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در ارومیه اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی نتایج مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بانوان را اعلام کرد.

اعلام نتایج مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران در ارومیه

حافظ ابراهیمی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اعلام نتایج مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران در ارومیه که شب گذشته، 22 تیر ماه، به پایان رسید، اظهار کرد: رباب پورتور از سلماس و سمیرا مهدیان از ارومیه نفرات برگزیده در رشته قرائت تحقیق بوده و در رشته قرائت ترتیل، رقیه میرزایی از ارومیه رتبه نخست را به خود اختصاص داد و معصومه بخشی از تکاب نیز رتبه دوم و هانیه علی‌پور از خوی رتبه سوم را در این بخش از مسابقات کسب کردند.

وی با اشاره به برگزیدگان بخش حفظ افزود: در رشته حفظ کل، فاطمه زرین از ارومیه مقام نخست و رقیه علی‌اصغریان از ارومیه به مقام دوم دست یافتند و در بخش حفظ 20 جزء رباب زرین از ارومیه رتبه اول و زهرا حسنی از ارومیه مقام دوم را به خود اختصاص دادند.
ابرهیمی ادامه داد: در رشته حفظ ۱۰ جزء زهرا میرزاعلی‌پور از ارومیه رتبه اول، پریسا غفاری از میاندوآب رتبه دوم و زهرا رضایی از ارومیه رتبه سوم را کسب کردند.

وی با اشاره به نفرات برگزیده در بخش حفظ ۵ جزء گفت: در این رشته نیز فاطمه نجفقلیان از ارومیه اول، قلی احمدی از سردشت رتبه دوم و فرزانه احمدی از شاهین‌دژ رتبه سوم را به دست آوردند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی یادآور شد: در رشته دعاخوانی نیز زهرا زینی از نقده حد نصاب نمران را به خود اختصاص داد.
انتهای پیام

captcha