تازه‌های نشر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان
کد خبر: 3827192
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴

تازه‌های نشر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان

گروه فرهنگی ــ مسئول واحد ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از چاپ و نشر چند عنوان کتاب جدید توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خبر داد.

تازه‌های نشر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستانستاره عرفانی‌‏‏، مسئول واحد ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره تازه‌های نشر بنیاد گفت: یکی از این آثار «ماه ناتمام من» نام دارد که آلبوم عکس از پدران و مادران شهدا است. عکاس این آلبوم آناهیتا گله دار و صفحه آرای آن مهرنوش گرجی هستند.

وی ادامه داد: «مهمان دمشق» دیگر اثری است که بنیاد به تازگی چاپ کرده و آن شامل روایت‌هایی از 9 شهید روحانی دفاع مقدس است. این روایت‌ها توسط حجت‌الاسلام رشید کیانی قلعه سردی گردآوری شده‌اند و مهرنوش گرجی تدوین آنها را برعهده داشت.

عرفانی گفت: «لیلاهای سرزمین من» نام مجموعه خاطرات زنان در دفاع مقدس است که بتول دوسعلی‌وند آنها را گردآوری و مهرنوش گرجی تدوین کرده است. «شهدای دشت لاله» نیز با موضوع شهدای شهر لالی به کوشش پرویز صحراشکاف تدوین شده است.

مسئول واحد ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: «شمشادهای جنوب» مجموعه داستان کوتاه مهرنوش گرجی، «روزی به شهرم بازخواهم گشت» مجوعه خاطرات زنان در دفاع مقدس با تدوین مهرنوش گرجی، «امن‌ترین جای دنیا» داستان نوجوان به نویسندگی مرجان دورودی دیگر آثار بنیاد حفظ آثار خوزستان در روزهای اخیر هستند.

وی بیان کرد: «برای تو می‌نویسم» دلنوشته‌های یک دانش‌آموز دبیرستانی درباره شهدا به نویسندگی فاطمه عالی‌نژاد است و همچنین «خط خیز ظفر» عنوان خاطرات رزمندگان مالک اشتر شوشتر است که توسط هادی ظهراب‌زاده، گردآوری شده و تدوین آن را بهزاد شیخی بر عهده داشت.

انتهای پیام 

captcha