نگارش رساله عملی اربعین حسینی(ع) در ایلام
کد خبر: 3827471
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
یاری خبر داد:

نگارش رساله عملی اربعین حسینی(ع) در ایلام

گروه اجتماعی - فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: رساله عملی اربعین حسینی(ع) از سوی نیروی انتظامی استان ایلام نگاشته شده و ضمن توضیح تمامی تمهیدات لازم، در اختیار فرماندهان قرار گرفته است.

نگارش رساله عملی اربعین حسینی(ع) در ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام، نورعلی یاری، فرمانده انتظامی استان ایلام امروز 24 تیر ماه در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان ایلام با بیان اینکه نگارش این کتاب یک یادگار ارزشمند برای مدیریت صحیح تمهیدات ترافیکی و انتظامی اربعین حسینی(ع) است، اظهار کرد: امیدواریم که فرماندهان و مسئولان انتظامی، این تدابیر را به عنوان یک رساله عملی در دستور کار خود قرار داده و بتوانند با استفاده از آن به نحو مطلوب به زائران اباعبدالله الحسین(ع) خدمت کنند.
وی افزود: تامین امنیت و آرامش زائران اربعین حسینی(ع) و سهولت تردد در محورهای مواصلاتی از مهمترین اولویت‌های پلیس برای این کنگره عظیم خواهد بود و به همین منظور پلیس با بکارگیری تجهیزات الکترونیکی، هوشمند و پیشرفته و همچنین نیروی انسانی کارآمد برای انجام این ماموریت بیش از هر سال دیگری از آمادگی لازم برخوردار است.
فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه اربعین امسال با سال‌های دیگر متفاوت است، گفت: ما باید امسال خود را برای حضور جمعیتی بیش از ۴ میلیون آماده کنیم با توجه به فرصت کم باقیمانده نواقصات موجود را بر طرف کرده و آماده پذیرایی مناسب از زائران باشیم.
یاری  در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انتظامی استان ایلام در راستای تامین نظم و امنیت مردم استان ایلام اشاره کرد و گفت: ایجاد امنیت و احساس آن در جامعه اولویت اصلی در مقابله با آسیب های اجتماعی است  و  پلیس استان در ۴ ماهه ابتدایی امسال، قدم های بلندی در این راستا برداشته است.
فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: با توجه به اهمیت مراقبت از مال مردم در مقابل سارقان، انتظامی استان ایلام با اجرای طرح‌های مختلف و به کارگیری تمامی ظرفیت ها توانسته است وقوع سرقت ها را نسبت به سال گذشته کاهش داده و در این راستا در رتبه استان‌هایی قرار بگیرد که کمترین وقوع سرقت را داشته است.
یاری عنوان کرد: در کاهش تلفات انسانی نیز در حوزه راه و راهور اقدامات خوبی صورت گرفته ، که نسبت به سال گذشته ما شاهد ۳۷ درصد کاهش تصادفات منجر به فوت بوده‌ایم.
یاری ابراز امیدواری کرد بتوانیم با تلاش کارکنان و همراهی خوب مردم استان، در ماه های آینده نیز وقوع سرقت ها را کاهش داده و از تلفات جاده‌ای نیز پیشگیری کنیم.
فرمانده انتظامی استان ایلام به بحث امنیت در ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان با کشور عراق اشاره کرد و گفت:  خوشبختانه مرزهای ما امن است و این امنیت ، نتیجه تلاش شبانه‌روزی مرزداران غیور استان است.
انتهای پیام
captcha