اعلام آمادگی بیمه ایران برای حضور پررنگ‌تر در استان ایلام در ایام اربعین
کد خبر: 3827472
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰

اعلام آمادگی بیمه ایران برای حضور پررنگ‌تر در استان ایلام در ایام اربعین

گروه اجتماعی - استاندار ایلام در دیدار با مدیرعامل بیمه ایران بر نقش بیمه‌ها در اربعین امسال تأکید کرد و خواستار آمادگی کامل بیمه ایران در این ایام به لحاظ افزایش جمعیت زوار اربعین شد.

اعلام آمادگی بیمه ایران برای حضور پررنگ‌تر در استان ایلام در ایام اربعین
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام امروز 24 تیر ماه در دیدار با محسن پورکیانی، مدیر عامل بیمه ایران با تأکید بر نقش بیمه در اربعین امسال، اظهار کرد: در بحث اربعین امسال با افزایش چند برابری زوار به دلیل برداشتن ویزای عراق رو به رو خواهیم بود و تنها هزینه‌ای که زوار پرداخت خواهند کرد حق بیمه است که در این مورد نقش بیمه‌ها پررنگ تر خواهد شد.
وی با بیان اینکه اینکه پیش‌بینی میشود امسال بیش از 4 میلیون نفر در ایام اربعین از مرز مهران تردد داشته باشیم، عنوان کرد: در این زمینه باید در همه‌ی دستگاه‌ها و از جمله بیمه‌ها آمادگی لازم ایجاد شود.
نماینده عالی دولت همچنین خواستار افزایش اختیارات شعبه‌ بیمه ایران در استان در ایام اربعین شد و تأکید کرد: تفویض اختیار بیمه مرکزی ایران به استان ایلام در ایام اربعین  باعث تسهیل روند مسائل بیمه ای در استان خواهد شد.
استاندار ایلام، خواستار ایجاد شعبه بیمه ایران در جنوب استان ایلام شد و تصریح کرد: به لحاظ فاصله زیاد شهرستان‌های جنوبی استان ایجاد شعبه بیمه ایران در جنوب استان ضروری به نظر می رسد.
سلیمانی از خدمات و تلاش‌های مجموعه بیمه ایران در استان ایلام قدردانی کرد و گفت: بیمه ایران در بین مردم استان رضایتمندی خوبی ایجاد کرده است.
وی ضمن اعلام آمادگی در صورت ارائه طرح های نوین بیمه ایران در استان خواستار ایجاد تفاهم نامه هایی در این زمینه شد و تصریح کرد: استان ایلام آمادگی دارد در همه ی زمینه ها که بیمه ایران می تواند از مردم استان حمایت کند ازجمله طرح های نوین بیمه ای، بیمه ی عمر، بیمه منازل، بیمه فوت کارمندان دولت و ... همکاری های لازم انجام دهد.
پورکیانی، مدیر عامل بیمه ایران نیز در این جلسه آمادگی خود برای حضور فعال در کنگره بزرگ اربعین اعلام و اظهار کرد: با توجه به پیش بینی هایی که استان در خصوص افزایش زوار اربعین در سال جاری دارد ما نیز بر خود لازم میدانیم که در خصوص افزایش اکیپ های سیار از زمان ورود زوار اربعین تا آخرین ایام در استان حضور داشته باشیم.
پورکیانی بر ضرورت گسترش فرهنگ بیمه و تشویق مردم استان به انجام طرح های نوین بیمه ای تأکید کرد و افزود: این طرح های نوین بیمه ای می تواند آینده جوانان استان را تضمین نمایند و به عنوان مثال در بحث بیمه عمر با کمترین پس انداز می تواند منابع خوبی برای کسب و کار جوانان ایجاد کند.
وی تأکید کرد: مردم استان ایلام با مشکلات بسیاری هم در دوران جنگ تحمیلی و دیگر ایام روبه رو بوده اند و ما باید تلاش کنیم که با روش های کم هزینه از این عزیزان حمایت کنیم و یک راه این است که دولت با گسترش فرهنگ بیمه ای مشکلات ناشی از حوادث طبیعی را به سمت بیمه ها سوق دهد.
مدیرعامل بیمه ایران پایان تاکید کرد که در اسرع وقت نسبت به پرداخت خسارات بیمه گذاران اقدام خواهند کرد .
انتهای پیام
captcha