ورود بیش از ۱۸ میلیون زائر از ابتدای سال جاری به خراسان رضوی
کد خبر: 3827663
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

ورود بیش از ۱۸ میلیون زائر از ابتدای سال جاری به خراسان رضوی

گروه اجتماعی ــ معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی با بیان از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ میلیون و ۶۹۵ هزار و ۵۴۲ زائر وارد استان شده اند از ورود یک میلیون و ۱۹۴ هزار و ۷۸۵ زائر همزمان با دهه کرامت خبر داد.

ورود بیش از 18 میلیون زائر از ابتدای سال جاری به خراسان رضویمحمدصادق براتی، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در خصوص آمار ورود زائرین به استان و به ویژه مشهد در سال جاری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 18 میلیون و 695 هزار و 542 نفر وارد استان و 14 میلیون و 713 هزار و 532 نفر وارد مشهد شدند.
وی ادامه داد: با آغاز فصل تابستان و از ابتدای تیر ماه 3 میلیون و 564 هزار و 125 نفر به خراسان رضوی و 2 میلیون و 713 هزار و 305 نفر به مشهد سفر کردند.

ورود بیش از یک میلیون زائر در دهه کرامت
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی در خصوص آمار ورود زائران در ایام دهه کرامت اظهار کرد: از 14 الی 21 تیرماه  که همزمان با دهه کرامت بود نیز 1 میلیون و 194 هزار و 785 زائر وارد استان خراسان رضوی و 939 هزار و 476 زائر وارد مشهد شدند. 
براتی بیان کرد: دهه کرامت امسال متفاوت از سنوات گذشته بود و اکثریت برنامه‌ها در این ایام مردمی برگزار و اداره شد. اصناف پای کار آمدند و تخفیفات ویژه دادند یا جشنواره‌های ویژه‌ای برگزار کردند. حدود 70 مجتمع تجاری در این ایام مخصوصاً روز ولادت امام رضا(ع) تخفیفات ویژه‌ای داشتند.
وی اضافه کرد: با وجود حضور جمعیت زیادی از زائران و مسافران ، خدمات آستان قدس رضوی فوق العاده بود و تسهیلاتی که در نظر گرفته بودند از جمله سرویس دهی حمل و نقل و سرویس دهی داخل حرم هیچ مشکلی نداشت و در مجموع از مراسم‌های دهه کرامت امسال راضی بودیم.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی بیان کرد: از همه همکارانی که در جهت تسهیل زیارت زائرین در مشهد، استان و سطح ایران اسلامی با ما همکاری و هماهنگی دارند تشکر می‌کنم.
انتهای پیام
captcha