20میلیارد ریال برای تکمیل آسایشگاه جانبازان یزد نیاز است
کد خبر: 3828080
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

20میلیارد ریال برای تکمیل آسایشگاه جانبازان یزد نیاز است

گروه فرهنگی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد اعتبار برآورده شده برای تکمیل آسایشگاه جانبازان را 20 میلیارد ریال عنوان کرد.

20میلیارد ریال برای تکمیل آسایشگاه جانبازان یزد نیاز استبه گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد 26 تیرماه در بازدید از ساختمان در حال ساخت آسایشگاه جانبازان نخاعی، ضمن بررسی بخش‌های مختلف این پروژه با پیمانکار مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد و خواستار رعایت اصول کامل امنیتی و ساختاری مرکز توان‌بخشی جانبازان شد.

وی با اشاره به گذشت بیش از 30 سال از پایان جنگ تحمیلی اظهار کرد: جانبازان نخاعی سختی‌های زیادی را تاکنون متحمل شده‌اند و لازم است مرکز جدید، بهترین کیفیت را برای رفع نیازهای آنان داشته باشد.

ابراهیمی افزود: این طرح در زمینی به مساحت 600مترمربع در سه‌طبقه برای بهره‌برداری و استفاده جانبازان نخاعی استان در دست‌ساخت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد تأکید کرد: تلاش مجموعه استان اعم از استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، سازمان همیاری‌های شهرداری و بنیاد این است که ساختمان جدید آسایشگاه در یک دوره هشت‌ماهه آماده بهره‌برداری و در دهه مبارک فجر امسال افتتاح شود.

وی اعتبار برآورده شده برای این پروژه را 20میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام

captcha