رونق مجالس امام حسین(ع) انوار توحیدی به جامعه می‌بخشد
کد خبر: 3828419
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

رونق مجالس امام حسین(ع) انوار توحیدی به جامعه می‌بخشد

گروه معارف ــ رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مکتب سیدالشهدا(ع) بهترین الگوی تربیت اسلامی است، گفت: رونق مجالس امام حسین(ع) انوار توحیدی به جامعه می‌بخشد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به اینکه مکتب سیدالشهدا(ع) بهترین الگوی تربیت اسلامی است و عزاداران سیدالشهدا(ع) از منزلت و جایگاه والایی برخوردارند، اظهار کرد: حضور در مجالس سیدالشهدا(ع) از توفیقات الهی است.

وی افزود: خداوند متعال انسان را خلق کرد تا عبادت کند و بهترین عبادت‌های خداوند متعال همراه با امتحان الهی است و خداوند متعال پیامبرانش را از این راه آزمود.

رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: بهترین عبادت‌ها را انبیای الهی و ائمه اطهار(ع) با بزرگترین آزمایش‌ها و امتحان‌های الهی انجام دادند.

این مقام مسئول تصریح کرد: دستگاه سیدالشهدا(ع) بهترین اسوه و مکتب تربیت انسانی در عالم بشریت است.

رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه افزود: ورود به این دستگاه انسانی چون حر را پرورش می‌دهد و خدمتگزاران به این مکتب خدمتگزار مکتب معنوی و الهی هستند.

حجت‌الاسلام محمدی اظهار کرد: فرهنگ عاشورایی تحول فرهنگی ایجاد می‌کند و رونق مجالس امام حسین(ع) انوار توحیدی به جامعه می‌بخشد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مجالس امام حسین(ع) بر کیفیت‌بخشی فعالیت‌های حول این محور تأکید کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی و دینی در راستای یاد شده روند کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی در جامعه را به‌دنبال دارد.

این مسئول فرهنگی ـ قرآنی تصریح کرد: دستگاه سیدالشهدا(ع) بهترین اسوه و مکتب تربیت انسانی در عالم بشریت است، مکتبی که ایثار و جانفشانی برای بشریت به‌دنبال دارد.

انتهای پیام

captcha