انسان مخلص می‌داند که خدا او را رها نمی‌کند
کد خبر: 3828441
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

انسان مخلص می‌داند که خدا او را رها نمی‌کند

گروه معارف ــ روحانی مستقر روستای گورزانک گفت: انسان مخلص می‌داند که خدا او را رها نمی‌کند و از تیررس شیاطین در امان است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی میناب، حجت‌الاسلام ابوذر زارعی، روحانی مستقر روستای گورزانک، روز شنبه، ۲۹ تیرماه در جمع نمازگزاران مسجد ابوالفضل‌(ع) با بیان اینکه در برابر انسان مخلص، انسان ریاکار است، اظهار کرد: انسان ریاکار برای خدا کار نمی‌کند و انتظارش این است که کاری که می‌کند دیده شود و این در جامعه ما بسیار رواج است و ریاکاری در شرع و عرف ناپسند است.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم فرمودند باید معنویت را رواج دهیم، افزود: فرد مخلص آنچه درراه رضای خدا به نیازمندان می‌دهد به خدای متعال اعتماد دارد و می‌داند خدا او را رها نمی‌کند.

زارعی تصریح کرد: انفاق کردن مهم نیست بلکه انسان پس‌ از آن عملی که انجام داده را برجسته نکند مهم است و عمل خالص این است که وقتی آن عمل را انجام می‌دهیم از احدی به‌ غیر از خدای متعال تقاضای ثناگویی نداشته باشیم، زیرا تقدیر و تشکر بسیاری از اعمال خوب ما را از بین خواهد برد.

این مبلغ دینی در پایان با اشاره به ویژگی انسان‌های مخلص اشاره کرد و گفت: انسان‌های مخلص عمل خالص برای رضای خدا انجام می‌دهند؛ لذا از تیررس شیطان و ابلیس در امان هستند. جبرئیل به پیامبر‌(ص) فرمود «مخلص کسی است که هرگز دست نیاز به‌سوی مردم دراز نمی‌کند و تنها خود را بنده راستین خدا می‌داند».

انتهای پیام

captcha