آموزش ۸۰ قرآن‌آموز در مؤسسه قرآنی امام علی(ع) سیس شبستر
کد خبر: 3828453
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

آموزش ۸۰ قرآن‌آموز در مؤسسه قرآنی امام علی(ع) سیس شبستر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآنی امام علی(ع) سیس شبستر، با بیان اینکه ۸۰ قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن، حفظ و مفاهیم از گرایش‌های آموزشی قلمداد می‌شوند.

آموزش ۸۰ قرآن‌آموز در مؤسسه قرآنی امام علی(ع) سیس شبستر

بهروز ثنایی، مدیر مؤسسه قرآنی امام علی(ع) سیس شبستر‌ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 80 قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن، حفظ و مفاهیم از گرایشهای آموزشی مؤسسه قلمداد می‌شوند.

وی به پایه‌های سنی قرآن‌آموزان این مؤسسه اشاره کرد و گفت: قرآن‌آموزان در پایه‌های سنی نوجوان و جوان در کلاس‌های آموزشی حاضر می‌شوند.

مدیر مؤسسه قرآنی امام علی(ع) سیس شبستر، یادآور شد: قرآن تنها كتابی است كه رستگاری انسان را در دو عالم تضمين می‌کند، در دنيا چون مشعلی فروزان، انسان را از ظلمات جهل و نادانی رهایی می‌بخشد و در سرای ديگر، محبوب حضرت پروردگار می‌سازد.

وی با اشاره به فرموده امام جعفرصادق(ع) افزود: امام جعفرصادق(ع) می‌فرمایند: هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى‌آميزد و خداوند عزّوجل او را با فرشتگان بزرگوار و نيك قرار مى‌دهد و قرآن نگهبان او در روز قيامت، خواهد بود.

ثنایی، تربیت انسان‌ها را در گرو شاخت قرآن دانست و تأکید کرد: بی‌شک‌، تربيت و تزکيه انسان‌ها، برخورداری از جامعه‌ای ايده‌آل و سعادت جاودانه همگان در گرو شناخت قرآن‌، انس با آن‌، کسب معارف والای آن‌، عمل به احکام و دستورات اين کتاب الهی است ‌و عدالت و احسان و صفا و صمیمیت است و مردمی که این گونه زندگی کنند، دارای اطمینان خاطر و آسایش خواهند بود.

انتهای پیام

captcha