بانوان برگزیده مسابقات قرآن استان تهران معرفی شدند
کد خبر: 3828573
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲

بانوان برگزیده مسابقات قرآن استان تهران معرفی شدند

گروه مسابقات ــ‌ نفرات برگزیده چهل و دومین دوره مسابقات قرآن استان تهران در بخش بانوان که طی روزهای گذشته برگزار شد، معرفی شدند.

بانوان برگزیده مسابقات قرآن استان تهران معرفی شدند

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، نتایج بخش بانوان چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم استان تهران اعلام شد.

در رشته حفظ کل قرآن کریم «رضوانه باقری» رتبه اول، «ملیحه طالبیان» رتبه دوم و «فاطمه زرین‌قلم» رتبه سوم را به دست آورد. در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم نیز «سعیده سلطانی» رتبه اول، «مرضیه دانش‌کهن» رتبه دوم و «زهرا چراغچی» رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن «زهرا محمدی»، «مریم سرلک» و «فاطمه شرفی» به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند و در رشته حفظ پنج جزء قرآن نیز «سمیه فرهنگی» رتبه اول، «طیبه هدایت» رتبه دوم و «زهرا مظفری» رتبه سوم را دریافت کردند.

در رشته دعاخوانی نیز «زهرا رضایی‌نیک» و «صدیقه دوستی» به ترتیب حائز رتبه اول و دوم شدند و «زهرا آزادی» نیز رتبه سوم را به دست آورد. در رشته قرائت تحقیق «آذرمان صادقی»، «سمانه کوچکی» و «زینب علایی» صاحب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

همچنین، چهل و دومین دوره مسابقات قرآن استان تهران در بخش بانوان طی روزهای 26 و 27 تیرماه در دارالقرآن حکیمیه تهران برگزار شد. این مسابقات هم‌اینک در بخش آقایان در حال پیگیری است. اختتامیه نیز 31 تیرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

captcha