راهیان نور محملی برای تقویت اراده‌هاست
کد خبر: 3828992
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

راهیان نور محملی برای تقویت اراده‌هاست

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه عاشورا‌ با تأکید بر نقش مهم کاروان‌های راهیان نور در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: راهیان نور محملی برای تقویت اراده‌هاست.

راهیان نور محملی برای تقویت اراده‌ها است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا یکشنبه شب، سی‌ام تیرماه در همایش خادمان و مدیران کاروان‌های راهیان نور استان، گفت: جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون در جنگ اراده‌ها قرار دارد و راهیان نور می‌تواند انگیزه ما را در این جنگ تقویت کرده و مسیر پیروزی‌های نظام اسلامی را تسریع کند.

وی اظهار کرد: ملت با بصیرت و بیدار ایران در حال حاضر در نقطه‌ای ایستاده است که جواب دشمن را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت و در جنگ اراده‌ها مقابل دشمنان اسلام و انقلاب به‌طور قطع کم نخواهیم آورد.

سردار خرم با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره راهیان نور که از آن به‌عنوان زیارت با معرفت تعبیر شده است، گفت: زیارت با معرفت یعنی با چشم دل نگاه کردن، در زیارت با معرفت، هم معرفت دینی انسان شکوفا می‌شود و هم بصیرت انقلابی که این عناصر نشان‌دهنده ارزش و اهمیت این کاروان‌ها است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه عزت و استقلال و ثبات امروز جمهوری اسلامی میراث شهداست، یادآوری کرد: خادمان کاروان‌های راهیان نور باید این عظمت را به نسل جوان و نوجوان انتقال دهند و باید توجه داشت مخاطب با داستان‌سرایی قانع نمی‌شود و باید دفاع مقدس را آنگونه که بوده، روایت کرد.

وی از مدیران کاروان‌های راهیان نور خواست درباره دفاع مقدس مطالعات عمیق داشته باشند و اردوهای راهیان نور را با برنامه‌ریزی کامل اجرا کنند.

سردار خرم با اشاره به اینکه به لحاظ محتوایی حجم انبوهی از محتوای دوران دفاع مقدس در اختیار ماست، گفت: باید مجریان راهیان نور هم عالِم به معارف دفاع مقدس باشند و هم عامل به آن معارف که در این حالت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به‌درستی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

captcha