کانون‌های مساجد فرصتی برای کشف استعدادهای جوانان هستند
کد خبر: 3829259
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰

کانون‌های مساجد فرصتی برای کشف استعدادهای جوانان هستند

گروه اجتماعی- مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: کانون‌های مساجد فرصت مناسبی برای کشف استعدادهای فردی هستند و باید بیش از پیش حمایت شوند.

مساجد مسئولیت مهمی در قبال جوانان برعهده دارندبه گزارش ایکنا از یزد، مسعود شریعتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد 31 تیرماه در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اظهار کرد: کانون‌های مساجد فرصت مناسبی برای کشف استعدادهای فردی هستند و باید بیش از پیش حمایت شوند.

وی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را ظرفیت مطلوب اجتماعی و فرهنگی دانست و افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان یزد بر اساس وظایف ذاتی که به عهده دارد از کانون‌هایی که ظرفیت لازم برای باشگاه‌داری را دارند حمایت می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به نقش مساجد در توسعه اجتماعی گفت: مساجد به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی مسئولیت مهمی در قبال اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان به عهده دارد.

شریعتی توسعه اجتماعی را مستلزم هم‌افزایی تمام دستگاه‌ها و جریان‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در سطح استان و کشور عنوان و تصریح کرد: کانون‌های مساجد بازوی توانمندی برای مدیریت اجرایی استان در حوزه برنامه‌ریزی فرهنگی و هنری هستند.

این مسئول با بیان این که در حال حاضر بیش از 55 سازمان مردم نهاد زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان در سطح استان یزد فعالیت می‌کنند،‌ بیان کرد:‌ کانون‌های مساجد می‌توانند با تقویت زیرساخت‌های اجرایی و برنامه‌ریزی خود بعد از تکمیل مدارک لازم جزو سازمان‌های مردم نهاد اداره کل ورزش وجوانان باشند.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی جوانان و نوجوانان برای پویایی و نشاط عمومی جامعه، تأکید کرد: برنامه‌ریزی صحیح برای قشر جوان در حقیقت هموار کردن مسیر توسعه اجتماعی،‌ فرهنگی و اقتصادی آینده است.

captcha