درخشش آثار دانشجویان علوم پزشکی شهرکرد در دهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ
کد خبر: 3829398
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

درخشش آثار دانشجویان علوم پزشکی شهرکرد در دهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ

گروه فرهنگی ــ هفت اثر از دانشجویان هنرمند دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به عنوان اثر برتر بخش هنرهای تجسمی دهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ معرفی شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌‌وبختیاری، به نقل از مفدا شهرکرد، با اعلام نتایج بخش هنرهای تجسمی دهمین جشنواره سیمرغ در حوزه‌های آزاد و بین‌الملل ویژه دانشجویان، کارکنان، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، هفت اثر از دانشجویان علوم پزشکی شهرکرد به عنوان آثار برتر این بخش شناخته و به مرحله نهایی راه یافت.

حمید رجبی در رشته پوستر با اثری با نام تلخ و شیرین و علی نورانیان و آذر کاویانی در رشته پی‌نما با اثری به نام قهر طبیعت توانستند در رقابت با دیگر شرکت‌کنندگان، عنوان برتر را از آن خود کنند.

محمدرضا فرهادی با دو اثر در رشته خوشنویسی، دیگر برگزیده دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در جشنواره سیمرغ است.

فرهادی در زمینه ثلث با ارائه اثری از سوره ملک و در زمینه نستعلیق با خلق اثری به نام بحر عشق، نام خود را در فهرست برترین‌ها ثبت کرد.

در بخش خوشنویسی و در زمینه نسخ، صنوبر ایمانیان به عنوان نفر برتر شناخته شد.

ثبت اثر عکاسی آرمانیان ساکنیان با عنوان آرامش هم در میان آثار برتر خوش درخشید.

هفتمین اثر برتر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در بخش بین الملل جشنواره سیمرغ و به نام حمید رجبی ماندگار شد.

رجبی در این بخش، پوستر مادرانه را به جمع برترین‌های بخش هنرهای تجسمی اضافه کرد.

یادآور می‌شود، پوستر، اینفوگرافی، خوشنویسی، صنایع دستی، عکاسی، کاریکاتور، پی‌نما، نقاشی، طراحی و نگارگری از جمله زیرمجموعه‌های بخش هنرهای تجسمی جشنواره سیمرغ محسوب می‌شود که آثار برتر از میان 32 هزار اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره انتخاب و به مرحله نهایی راه یافتند.

نتایج دیگر بخش‌های دهمین جشنواره سیمرغ هم بنابر اعلام دبیرخانه این جشنواره، به زودی منتشر شده و آثار معرفی شده در بخش نهایی برای کسب مقام‌های اول تا سوم با یکدیگر رقابت می‌کنند.
انتهای پیام

captcha