جشنواره «قرآن و نماز» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3829582
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷
ویژه فرزندان وزارت نیرو؛

جشنواره «قرآن و نماز» در یزد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دبیر امور فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد از برگزاری مرحله استانی پانزدهمین جشنواره سراسری «قرآن و نماز» ویژه فرزندان همکار کارکنان وزارت نیرو در این استان خبر داد.

جشنواره «قرآن و نماز» ویژه فرزندان وزارت نیرو در یزد برگزار می‌شودضیاء زینی، دبیر امور فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز ویژه فرزندان همکار کارکنان وزارت نیرو در یزد خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در دو گروه دختران و پسران و در دو مقطع تحصیلی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در مقطع اول تحصیلی از پنجم تا نهم و مقطع دوم تحصیلی دهم تا دوازدهم دررشته‌های قرائت و اذان، حفظ، مفاهیم و آموزه‌های قرآن و نماز برگزار می‌شود.

زینی با اشاره به اینکه در مقطع پیش دبستانی تا سال چهارم دبستان فقط در رشته حفظ به رقابت می‌پردازند گفت: در این دوره از مسابقات 300 نفر به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

دبیر امور فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد با اشاره به برگزاری مرحله استانی این دوره از مسابقات در روز چهارشنبه، دوم مردادماه به میزبانی شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد یادآور شد: برترین‌های این دوره از مسابقات به مرحله کشوری که شهریورماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

انتهای پیام

captcha