رشد کیفی بیمارستان تأمین اجتماعی همدان با مدیریت جدید
کد خبر: 3830242
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

رشد کیفی بیمارستان تأمین اجتماعی همدان با مدیریت جدید

گروه اجتماعی ــ نماینده مردم همدان در مجلس طی بازدید از بیمارستان آتیه همدان و بررسی وضعیت رسیدگی به بیماران اظهار کرد: در سال ۱۳۸۱ برای بازدید به این بیمارستان آمده بودم و در حال حاضر پیشرفت و کیفیت پرسنل و بهداشت محیط بیمارستان در سطح عالی قرار دارد و در مجموع رضایت‌بخش است.

رشد کیفی بیمارستان تامین اجتماعی همدان در مدیریت جدیدحمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، پس از بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان تأمین اجتماعی همدان و مشاهده رضایتمندی بیماران از خدمات پرسنل و پرستاران آن بیان کرد: در سال ۱۳۸۱ برای بازدید به این بیمارستان آمده بودم و در حال حاضر پیشرفت و کیفیت پرسنل و بهداشت محیط بیمارستان در سطح عالی قرار دارد و در مجموع رضایت‌بخش است.

وی با اشاره به اینکه ریاست بیمارستان آتیه دکتر فدائی، از مدافعان حرم حضرت زینب(س) است، تصریح کرد: کسی که حاضر به فدای جان خویش برای دفاع از کشور باشد برای خدمت رسانی همیشه آماده خواهد بود و ایشان همیشه محبوب رزمندگان، جانبازان و مدافعان حرم است.

حاجی‌بابائی در پاسخ به مطالبه‌گری پرستاران درخصوص بازنشستگی پرستاران با ۲۰ سال سابقه خدمت بیان کرد: با توجه به اینکه پرستاری جزء مشاغل مهم و پر زحمت است هر زمان در مجلس بحث جامعه پرستاران مطرح می‌شود با جدیت پیگیری انجام می شود و در این زمینه همچنان پیگیر هستیم.

حاجی‌بابایی در پاسخ به جانمایی بیمارستان هزار تخت‌خوابی در استان همدان توضیح داد: در حال حاضر گفته شده این بیمارستان در نزدیکی دانشگاه آزاد احداث شود اما مخالفت‌هایی از سوی من وجود دارد چراکه در نظر داریم این بیمارستان vip در دامنه کوه احداث شود.

وی اضافه کرد: بیمارستان هزار تخت خوابی یک هتل بیمارستان خواهد بود که مرکز شناخته شده در جراحی‌های خاص و بیماران خاص در سطح کشور باشد و موجب ارتقای استان همدان خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه ۳۰۰ تخت خوابه بیمارستان اکباتان نیز گفت: ۷۰ درصد این پروژه انجام شده است و برای اتمام پروژه ۳۰۰ میلیارد تومان مورد نیاز است که اعتبار آن در حال تامین است.

عبداله فدائی‌اطهر، رئیس بیمارستان آتیه نیز اظهار کرد: در سال ۱۳۸۱ تعداد ماماها در این بیمارستان ۱۳نفر بود و در حال حاضر ۱۳۳ماما در این بیمارستان درحال فعالیت هستند.

وی گفت: در سال جاری بیمارستان آتیه به عنوان بیمارستان برتر در زمینه ترویج زایمان طبیعی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شناخته شده است.
انتهای پیام

captcha