خدمت مسئولان به مردم عامل تقویت امید در جامعه است
کد خبر: 3830571
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

خدمت مسئولان به مردم عامل تقویت امید در جامعه است

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: همه ما امیدواریم دولت در مسیر انجام خدمت موفق باشد چراکه موفق بودن دولت تأثیر بسیاری در افزایش امیدبخشی مردم و جامعه دارد.

خدمت مسئولان به مردم عامل تقویت امید در جامعه استبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی، امام‌جمعه همدان، امروز، 6 مردادماه در گردهمایی ائمه‌جمعه استان همدان که به مناسبت چهلمین سال برگزاری نماز جمعه در کشور برگزار شد با تأکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات مردم اظهار کرد: همه ما نقاط مشترک بسیاری داریم اما یکی از آنها که از همه مهم‌تر است بحث امیدآفرینی در جامعه است.

امام‌جمعه همدان افزود: موضوع ایجاد اعتماد ‌بین مردم و امیدوار بودن مردم به آینده آن قدر مهم است که رهبر معظم انقلاب نیز در بیانیه گام دوم به آن اشاره کردند و آن را از وظایف مسئولان برشمردند.

وی با بیان این‌که در این عرصه همه باید به میدان بیایند، تأکید کرد: چه دولت، چه ائمه جمعه و چه دیگر مسئولان کشور همه باید در یک مسیر و ان هم ایجاد امید در جامعه قدم بردارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان اظهار کرد: همه ما امیدواریم دولت در مسیر انجام خدمت موفق باشد چرا که موفق بودن دولت تأثیر بسیاری در افزایش امیدبخشی مردم و جامعه دارد.

وی موفقیت دولت را آرزوی همه دلسوزان نظام دانست و گفت: قطعاً اگر دولت در عرصه اقتصادی با وجود همه مشکلات و تحریم‌ها موفق شود، این موفقیت را باید موفقیت نظام بدانیم.

‌شعبانی در ادامه با اشاره راه‌اندازی کمیته مطالعاتی اقتصاد مقاومتی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان همدان یادآور شد: از همان روز‌های اول حضور در همدان با کمک کارشناسان اقتصادی، کمیته مطالعاتی در زمنیه اقتصاد مقاومتی راه‌اندازی کردیم تا بتوانیم با انجام کارهای مطالعاتی کمک حال دولت و مردم باشیم.

وی اظهار کرد: در برنامه‌های بعدی نیز به دنبال آن هستیم تا در شهرستان‌ها با ایجاد چنین کارگروهی گام‌های مثبتی را در جهت رفع مشکلات کشور و جامعه برداریم البته این به معنای ان نیست که دفاتر به دنبال کار اقتصادی هستند بلکه هدف اصلی این است که با انجام کار مطالعاتی یاور دولت باشیم.

امام‌جمعه همدان با تشکر از عملکرد دولت در کمک به مردم سیل‌زده بیان کرد: به گفته مسئولان در سه ماه اول امسال 40 درصد نارضایتی های مردم نسبت به سال گذشته کمتر شده بود که این به دلیل وحدت و هماهنگی بود که در بحث سیل شاهد آن بودیم.

وی در پایان با اشاره به این که مردم عیال‌الله هستند، گفت: امیدواریم همه ما در کسب رضایت مردم موفق باشیم چرا که مردم امانت پروردگار در نزد ما و عیال‌الله هستند.
انتهای پیام

captcha