مشکلات جانبازان شاغل کشت و صنعت مغان را پیگیری می‌کنیم
کد خبر: 3831524
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

مشکلات جانبازان شاغل کشت و صنعت مغان را پیگیری می‌کنیم

گروه اجتماعی ــ استاندار اردبیل گفت: اجرای قانون حمایت از ایثارگران همواره مورد تأکید دولت است و مطالبات صنفی جانبازان شاغل را پیگیری می‌کنیم.

مشکلات جانبازان شاغل کشت و صنعت مغان را پیگیری می‌کنیمبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، امروز، نهم مردادماه در نشست با تعدادی از جانبازان شاغل در شرکت کشت و صنعت مغان اظهار کرد: حفظ حرمت و کرامت ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدا مورد تأکید بوده و باید این مهم در جامعه نهادینه شود.

وی با بیان اینکه جانبازان، مدافعان نظام و انقلاب هستند و تحت هیچ شرایطی اجازه سوء استفاده به بیگانگان نخواهند داد، تصریح کرد: اجرای قانون حمایت از ایثارگران همواره مورد تأکید دولت است، اما شرایط تحریمی و مشکلات اقتصادی کشور امکان تحقق صد درصدی این قوانین را نمی‌دهد، اما تلاش می‌کنیم به طرق مقتضی باری از مشکلات جامعه ایثارگری استان برداریم.

بهنام‌جو با اشاره به اتفاقات پیش آمده اخیر در شرکت کشت و صنعت مغان گفت: بر احقاق حقوق جانبازان شاغل در این شرکت تاکید داریم و مطالبات صنفی جانبازان شاغل را پیگیری می‌کنیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: با هرگونه بی‌حرمتی به جامعه ایثارگری برخورد می‌کنیم و مطالبات صنفی باید از مجاری قانونی پیگیری شود تا جلوی هر جریانی که ابزار دست دشمنان انقلاب قرار می‌گیرد گرفته شود.

وی تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاری در شرایط کنونی کشور سبب رشد و شکوفایی اقتصادی و رونق اشتغال می‌شود و همه برای ایجاد بستر‌ها و زمینه لازم سرمایه‌گذاری و ترغیب صاحبان سرمایه در استان وظیفه داریم.

بهنام‌جو افزود: واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان نیز در همین راستا انجام گرفته است و عملکرد و اقدامات کلی انجام شده در این شرکت را قبول دارم، اما معتقدم با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های مناسب، این شرکت می‌تواند وضعیت مطلوب‌تری نسبت به شرایط موجود داشته باشد.

استاندار اردبیل عدم اجرای کامل قانون حمایت از ایثارگران، کاهش ساعات اضافه کاری و اشتغال فرزندان جانبازان را از مشکلات این قشر برشمرد و اظهار کرد: در راستای حل این مشکلات باید اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام

captcha