جهاددانشگاهی در بحث علم و اشتغال قدم‌های مثبتی برداشته است
کد خبر: 3832595
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

جهاددانشگاهی در بحث علم و اشتغال قدم‌های مثبتی برداشته است

گروه اجتماعی ــ رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان با بیان اینکه جهاددانشگاهی رسالت‌های بزرگی بر عهده دارد، گفت: خوشبختانه این نهاد انقلابی در بحث علم و فناوری و اشتغال در سطح کشور قدم‌های خوبی برداشته است.

حمدالله کریمی، رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: جهاددانشگاهی ظرفیتی عظیم است، متأسفانه ظرفیت‌های این نهاد علمی در جامعه ناشناخته مانده و خوب معرفی نشده است.

وی با ذکر اینکه متأسفانه کم‌لطفی از سوی دستگاه‌های کشوری و استانی به جهاددانشگاهی بسیار زیاد است، افزود: جهاددانشگاهی هم اکنون در بحث اعتبارات با مشکل روبه‌رو است و زیبنده نیست یک نهاد انقلابی این گونه مورد بی‌مهری قرار بگیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان با بیان اینکه جهاددانشگاهی رسالت‌های بزرگی بر‌عهده دارد، اعلام کرد: خوشبختانه این نهاد انقلابی در بحث علم و فناوری و اشتغال در سطح کشور قدم‌های خوبی برداشته است.

کریمی با اعلام اینکه انتظار داریم جهاددانشگاهی مرکز، توجه بیشتری به استان کردستان داشته باشد، بیان کرد: علی‌رغم وجود مشکلات و محدودیت‌های موجود عملکرد مدیریت جهاد‌دانشگاهی در استان کردستان قابل تقدیر است.

وی با ذکر اینکه نباید به رونق تولید به شکل شعار توجه کنیم، ادامه داد: رونق تولید الزامات خود را دارد و اولین نیاز تحقق این شعار تأمین اعتبار است.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تقویت جهاددانشگاهی از لحاظ اعتباری ادامه داد: این ظرفیت در جهاددانشگاهی دیده می‌شود و با تزریق اعتبار این نهاد به یکی از دستگاه‌‌های برتر در بحث رونق تولید تبدیل می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه گام دوم انقلاب در درجه اول باید از سوی جوانان محقق شود، یادآور شد: جهاددانشگاهی یکی از نهادهایی است که همواره با جوانان در ارتباط است و می‌تواند با ارتباط‌هایی که در بدنه اجتماع و جوانان دارد، گام‌های مؤثری را در این راستا بردارد.
انتهای پیام

captcha