حرکت جهاددانشگاهی علمی و حساب‌شده است
کد خبر: 3832764
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶

حرکت جهاددانشگاهی علمی و حساب‌شده است

گروه اجتماعی ــ استاندار همدان در آستانه سی‌ونهمین سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی گفت: اقدامات محول‌شده به جهاددانشگاهی به درستی انجام شده چراکه حرکت این نهاد انقلابی همیشه علمی و حساب‌شده است.

حرکت جهاد دانشگاهی علمی و حساب شده استسیدسعید شاهرخی، استاندار همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه جهاددانشگاهی مجموعه‌ای پویا و فعال است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی نهادی ارزشمند، پرتلاش، بی‌توقع و زاینده انقلاب فرهنگی است که با دارا بودن روحیه انقلابی و کمترین امکانات مالی منشأ اثرات بزرگی بوده است.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی از ابتدای تأسیس تاکنون مسیر خود را به خوبی طی کرده و در حوزه‌های علمی و فرهنگی خوش درخشیده است، اضافه کرد: ما در کنار جهاددانشگاهی بوده و از آن حمایت خواهیم کرد.

شاهرخی بیان کرد: به طور قطع در استان از ظرفیت جهاددانشگاهی در حوزه علمی و فرهنگی و برای انجام امور پژوهشی در حوزه اقتصاد استفاده خواهیم کرد.

استاندار همدان یکی از ثمرات و تصمیمات درست و اثربخش را تشکیل جهاددانشگاهی دانست و اظهار کرد: اقدامات محول‌شده به جهاددانشگاهی به درستی انجام شده چراکه حرکت این نهاد انقلابی همیشه علمی و حساب‌شده است.

وی با تأکید بر تلاش همگانی برای خروج از شرایط فعلی جامعه بیان کرد: اولویت اول استان به تأسی از سیاست دولت و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه به رونق تولید برای بالا بردن معشیت مردم و ایجاد شغل است و در این راستا از کمک جهاددانشگاهی استقبال خواهیم کرد.
انتهای پیام

captcha