توزیع 400 بسته ورزشی در روستاهای خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3833019
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

توزیع 400 بسته ورزشی در روستاهای خراسان‌جنوبی

گروه اجتماعی ـ رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی از توزیع 400 بسته ورزشی در روستاها با کمک قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خبر داد.

توزیع 400 بسته ورزشی در روستاهای خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مهدی هنری، رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی، امروز 15 مرداد جاری، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه‌های قرارگاه محرومیت زدایی در عرصه غیرعمرانی، مباحث فرهنگی ورزشی و ارائه بسته‌های حمایتی است.

وی ادامه داد: قرارگاه محرومیت زدایی، بخشی از اعتبارات مورد نیاز را تامین و مابقی از طریق دستگاه‌های اجرایی مرتبط و کمک‌های خیرین و مردمی محقق می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: بر این اساس با پیگیری صورت گرفته قرارداد غیرعمرانی به مبلغ 400 میلیون تومان با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه منعقد شده که از این میزان، 50 درصد اعتبار سهم قرارگاه بوده که مبلغ 200 میلیون تومان به حساب استان واریز شد.

هنری ادامه داد: این تفاهم شامل تهیه و توزیع 400 بسته معیشتی کالا، 300 بسته البسه و پوشاک، 500 بسته لوازم التحریر، 400 بسته ورزشی روستاها، 10 مورد کمک به سیستم صوتی مساجد، 1000 مترمربع فرش سجاده‌ای مساجد و کمک به تامین 13 سری جهیزیه بوده است.

وی افزود: بسته‌های معیشتی و پوشاک توزیع شده و امروز نیز با کمک اداره کل ورزش و جوانان 400 بسته ورزشی روستاها به ارزش 100 میلیون تومان که به صورت مشارکتی با قرارگاه تهیه شده بود، بین شهرستان‌ها توزیع شد تا با هدف کمک به توسعه ورزش روستایی و اوقات فراغت جوانان از طریق تربیت بدنی و بسیج سازندگی نواحی در اختیار روستاهای محروم استان قرار می‌گیرد.

رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه این بسته‌ها شامل 10 قلم کالای ورزشی مانند توپ والیبال و فوتبال، تور، راکت و توپ بدمینتون، طناب، گوئینگ بال و ... است، خاطرنشان کرد: سایر اقلام نیز تا یک ماه آینده توزیع می‌شود .
انتهای پیام

captcha