برگزاری آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی در البرز
کد خبر: 3833660
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

برگزاری آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی در البرز

گروه اجتماعی ــ آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی، ۱۸ مرداد، همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار شد.

برگزاری آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی البرز احمدرضا فیروزی، رئیس مر‌کز آزمون جهاددانشگاهی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: این آزمون از ساعت 9 صبح امروز، جمعه 18 مرداد همزمان با سراسر کشور در دانشگاه خوارزمی و پیام نور کرج برگزار شد که طی آن چهار هزار و ۴۱۵ نفر با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در مجموع از این تعداد ۵۴۰ نفر یعنی سه برابر ظرفیت، پذیرفته و به مرحله عملی راه می‌یابند.

این مسئول تصریح کرد: بعد از برگزاری آزمون عملی، 92 نفر در پست آتش‌نشان و 88 نفر هم در پست راننده آتش‌نشان استخدام می‌شوند.

رئیس جهاددانشگاهی البرز گفت: در مجموع 280 نفر عوامل اجرایی برای برگزاری این آزمون به کار گرفته شدند که در دانشگاه خوارزمی و پیام نور کرج در قالب مراقب، رابط ، تطبیق عکس و ... ایفای تقش کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه این آزمون به خوبی برگزار شد و شرکت‌کنندگان در کمال آرامش روانی و در فضایی مطلوب به سوالات پاسخ دادند.

این مسئول توضیح داد: این دومین آزمونی است که جهاددانشگاهی وظیفه برگزاری آن را به عهده گرفته و اولین بار در اواخر سال گذشته، برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور با پنج هزار و 400 شرکتکننده به جهاد دانشگاهی سپرده شده بود که به خوبی از عهده انجام آن برآمد.

فیروزی اظهار کرد: از آنجایی‌که جهاددانشگاهی در سطح کشور و به صورت شبکه‌ای در تمامی استان‌ها فعالیت دارد، سال‌هاست در حوزه برگزاری دروه‌های آموزشی تخصصی کوتاه‌مدت و بلند مدت و برگزاری برخی آزمون‌ها تجربه کسب کرده و در این بخش تبحر خاصی دارد و همین تجربه و توان باعث شده برگزاری این آزمون را به عهده بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نگاه‌های جهاددانشگاهی این است که متناسب با فرصت‌ها و خلأهای موجود در جامعه ورود کند و خدمات مناسبی را در حوزه‌های مختلف ارائه دهد.
گفتنی است سهمیه استان البرز در این آزمون استخدامی ۱۸۰ نفر است.
انتهای پیام

captcha