آزمون استخدامی آتش‌نشانی در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3833670
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

آزمون استخدامی آتش‌نشانی در اردبیل برگزار شد

گروه اجتماعی ــ رئیس جهاددانشگاهی اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی آتش‌نشانی با همکاری جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل در محل دانشگاه پیام نور برگزار شد.

آزمون استخدامی آتش‌نشانی در اردبیل برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، صبح امروز، ۱۸مردادماه در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی گفت: این آزمون با حضور یک هزار و ۸۷ نفر شرکت‌کننده برگزار شد و قرار است از بین شرکت‌کندگان ۴۰ نفر جذب سازمان آتش‌نشانی اردبیل شوند.

اوچی اردبیلی، با اشاره به اینکه این آزمون دومین آزمون استخدامی است که از سوی جهاد دانشگاهی اردبیل برگزار می‌شود، اظهار کرد: آزمون استخدامی آتش‌نشانی اردبیل در چهار رشته شغلی آتش‌نشان، راننده وسایط نقلیه تندرو سنگین، کاردان و کارشناس آتش‌نشان برگزار و پذیرفته شدگان به صورت پیمانی در آتش‌نشانی اردبیل بکارگیری می‌شوند.

اوچی اردبیلی ظرفیت مناسب و استعداد جهاد دانشگاهی در برگزاری آزمون‌های متعدد را یادآور شد و خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی در کنار استانداری اردبیل نسبت به برگزاری این آزمون اقدام کرده و امیدوارم این همکاری‌های مشترک جهاد دانشگاهی با نهاد‌های اجرایی و ارگان‌های متعدد اردبیل استمرار داشته باشد.

مسعود امامی، معاون امور عمرانی استانداری اردبیل نیز در محل برگزاری آزمون حاضر شده و با بازدید از سالن‌های برگزاری آزمون در دانشگاه محقق اردبیلی، جهاددانشگاهی را پیشگام در توسعه و گسترش فضای علمی در استان اردبیل معرفی کرد.

امامی یگانه با اشاره به اینکه برون‌سپاری برگزاری آزمون‌های استخدامی از برنامه‌های اساسی ماست، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی و انقلابی مناسب‌ترین گزینه برای برگزاری این آزمون‌هاست که در اسفند سال گذشته نیز با برگزاری آزمون استخدامی قابلیت و ظرفیت خود را در مدیریت چنین برنامه‌هایی به منصه ظهور گذاشت.

وی ادامه داد: آزمون استخدامی آتش‌نشانی اردبیل با حضور یک هزار و ۸۷ نفر در دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد که از این میان قرار است ۴۰ نفر جذب و در این بدنه آتش‌نشانی اردبیل بکارگیری شوند.

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل یادآور شد: آزمون استخدامی آتش‌نشانی در اردبیل همزمان با سراسر کشور برگزار شد که در این بین همکاری معاونت امور عمرانی استانداری اردبیل با جهاد دانشگاهی می‌تواند فتح بابی برای سایر برنامه‌ها و اقدامات مشترک استانداری با این نهاد انقلابی باشد.

انتهای پیام

captcha