برگزاری برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت کنگاور در ۷ پایگاه
کد خبر: 3834264
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

برگزاری برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت کنگاور در ۷ پایگاه

گروه اجتماعی ــ برنامه‌های اوقات فراغت کنگاور تا بیستم مردادماه جاری در این شهرستان در ۷ پایگاه اجرا می‌شود.

امیر افشاری‌زاده، کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی کنگاور در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت کنگاور در سطح این شهرستان در 7 پایگاه خبر داد.

وی افزود: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگاور از ابتدای تیرماه تا 20 مردادماه جاری در این شهرستان در حال برگزار شدن است.

افشاری‌زاده تصریح کرد: از این تعداد 5 پایگاه قرآنی و 2 پایگاه ابلاغی هستند و درمجموع 7 پایگاه اوقات فراغت تبلیغات اسلامی در کنگاور را شامل می‌شود.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی کنگاور گفت: این پایگاه‌ها در مساجد میزبان طرح‌های آموزشی، فرهنگی، قرآنی و تفریحی هستند. برنامه‌های پایگاه‌های اوقات فراغت تبلیغات اسلامی در شهرستان کنگاور در زمره پایگاه‌های برتر حوزه اوقات فراغت در استان است.

افشاری‌زاده افزود: برنامه‌های قرآنی، آموزش روخوانی، حفظ، قرائت، تقسیر و نهج‌البلاغه، برنامه‌های فرهنگی چون سبک زندگی اسلامی، دوری از معضلات اجتماعی، احکام دینی و برنامه‌های تفریحی از برنامه‌های اجرایی در پایگاه‌های اوقات فراغت تبلیغات اسلامی در شهرستان کنگاور است.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی کنگاور در پایان گفت: اختتامیه طرح اوقات فراغت سال 98 همزمان با 20 مردادماه جاری در این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha