اعلام فراخوان ششمین جشنواره «مروجان کتاب‌خوانی» در البرز
کد خبر: 3834287
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

اعلام فراخوان ششمین جشنواره «مروجان کتاب‌خوانی» در البرز

گروه فرهنگی ــ فراخوان ششمین جشنواره مروجان کتاب‌خوانی با هدف شناسایی، تشویق و ترغیب افراد و گروه‌ها و مراکز فعال کتاب و کتابخوانی در البرز منتشر شد.

اعلام فراخوان ششمین جشنواره مروجان کتاب‌خوانی در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، ششمین جشنواره مروجان کتاب‌خوانی با هدف شناسایی، تشویق و ترغیب افراد و گروه‌ها و مراکز فعال کتاب و کتابخوانی در پنج بخش گروه‌ها و نهادهای غیردولتی، افراد، بخش بین‌الملل، بخش نگاه ویژه و بخش نشان استمرار با انتشار فراخوان در استان البرز کلید خورد.

این جشنواره توسط دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و نهادها و مشارکت سایر مجموعه های فرهنگی برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در ششمین جشنواره مروجان کتاب‌خوانی می‌توانند گزارش های مختلف اقدامات خود شامل عکس، فیلم، فایل‌های صوتی، بازتاب های رسانه‌ای، گزارش‌های مکتوب، گواهی‌نامه، تقدیرنامه، تفاهم نامه و قراردادها در قالب‌های مختلف چاپی، الکترونیک را به همراه فرم های تکمیل شده شرکت در جشنواره حداکثر تا پایان وقت اداری ١٥ شهریور ١٣٩٨ به دبیرخانه جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی واقع در تهران، خیابان مطهری، خیابان فجر، شماره هفت، ساختمان فج، طبقه پنجم یا از طریق رایانامه (ایمیل) به نشانی moravejanketab@gmail.com ارسال کنند.

بنا بر اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی www.moravejan.ir – www.bookpromotion.ir مراجعه کنند.

آیین تجلیل از برگزیدگان پنجمین جشنواره مروجان کتاب‌خوانی اواخر آبان سال گذشته برگزار شد.
انتهای پیام

captcha