اعزام ۲۰۰ نفر از دانشجویان کردستانی به اردوی راهیان نور
کد خبر: 3834765
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳

اعزام ۲۰۰ نفر از دانشجویان کردستانی به اردوی راهیان نور

گروه اجتماعی ــ مسئول بسیج ناحیه دانشجویی استان کردستان از اعزام ۲۰۰ نفر از داشجویان دانشگاه‌های استان و طلاب حوزه‌های علمیه ‌به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور خبر داد.

توحید رستمی، مسئول بسیج ناحیه دانشجویی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: کار اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی شمال غربی از 14 مردادماه آغاز شده و دانشجویان در قالب دو کاروان بانوان و آقایان به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی از اعزام 200 نفر از داشجویان دانشگاه‌های استان و طلاب حوزه‌های علمیه استان کردستان به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور خبر داد.

رستمی با اشاره به اینکه دانشجویان آقا از 14 تا 16 مردادماه جاری در قالب کاروان راهیان نور به این سفر معنوی اعزام شدند، افزود: در قالب این کاروان 100 نفر از دانشجویان آقا به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
وی بیان کرد: 100 نفر از دانشجویان بانو نیز در قالب سه اتوبوس امروز، 23 مردادماه در مناطق عملیاتی غرب کشور حضور یافتند تا از نزدیک با رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس آشنا شوند.

مسئول بسیج ناحیه دانشجویی استان کردستان اعلام کرد: روز گذشته این کاروان با حضور در یادمان شهدای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بار دیگر با شهدای نظام و انقلاب تجدید بیعت کردند.

رستمی  دیدن نمایش مردان آسمانی را یکی دیگر از برنامه‌های جنبی اعزام دانشجویان دانست و یادآور شد: در این رزمایش دلاورمردی‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس برای زائران به نمایش درآمد.
انتهای پیام

captcha