یادبود «شهدای منا» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول
کد خبر: 3834835
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵

یادبود «شهدای منا» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول

گروه جلسات و محافل ــ دویست و سی و ششمین جلسه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن شهرستان علی‌آباد کتول عصر روز گذشته، 22 مردادماه با یادبود شهدای منا برگزار ‌شد.

به گزارش ایکنا؛ دویست‌‌وسی‌وششمین جلسه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور شهرستان علی‌آباد کتول با عنوان «عرفه و عرفات، درگاه محرم حسینی و مقاومت» و به یاد شهیدان فاجعه منا عصر روز سه‌شنبه، 22 مردادماه برگزار ‌‌شد.
در این مراسم که از ساعت 18:30 تا 20:15 در محل مصلای امام رضا(ع) علی‌آباد کتول برگزار ‌شد، سیدیوسف حسینی، قاری ممتاز قرآن و نفر برتر مسابقات استان سمنان به تلاوت آیات کلام‌الله مجید ‌پرداخت و در ادامه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل حکیمی، حافظ کل قرآن، نکات تفسیری آیات تلاوت شده را بیان ‌کرد. همچنین، در بخش پایانی این مراسم قرآنی و معنوی نیز برنامه‌های مختلفی همچون قرعه‌کشی و اهدای جوایز اجرا ‌شد.
یادآور می‌شود، این جلسات قرآنی سه‌شنبه هر هفته همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و با همکاری امام‌جمعه و ستاد نماز جمعه علی‌آباد کتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، مراکز قرآنی و مردم قرآن‌‌دوست شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha