آغاز نمایش «فصل شیدایی» در سمنان
کد خبر: 3834852
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

آغاز نمایش «فصل شیدایی» در سمنان

گروه فرهنگی ــ کارگردان نمایش فصل شیدایی از اجرای هفدهمین فصل از اجرای نمایش بزرگ میدانی و چند‌رسانه‌ای «فصل شیدایی» در سمنان تا سی‌ام مردادماه خبر داد.

آغاز نمایش «فصل شیدایی» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سعید اسماعیلی، کارگردان نمایش فصل شیدایی، امروز، 23 مرداد در حاشیه آغاز این تئاتر بزرگ در سمنان از اجرای هفدهمین فصل از اجرای نمایش بزرگ میدانی و چند‌رسانه‌ای «فصل شیدایی» در سمنان تا سی‌ام مردادماه خبر داد و گفت: این نمایش از «هبوط حضرت آدم» تا «ظهور امام زمان(عج)» و همچنین سیر «انقلاب اسلامی» را به روی صحنه می‌آورد که پرمخاطب‌ترین نمایش تاریخ ایران است.

وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های این نمایش بزرگ، بیان کرد: در این نمایش 11 اتفاق بزرگ تاریخی از جمله هبوط حضرت آدم، غدیر خم، قیام عاشورا، ظهور امام زمان(عج)، همچنین دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به تصویر می‌کشد.

کارگردان نمایش فصل شیدایی با بیان اینکه در این نمایش برخی از هنروران سمنانی نیز حضور دارند، افزود: در این نمایش گوشه‌هایی از زندگی دلاور مرد سمنانی، «شهید محمود اخلاقی» به تصویر کشیده می‌شود زیرا شهید «محمود اخلاقی» از اوایل شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی تا آخرین روزهای دفاع مقدس، حضور فعالی داشته است.

یادآور می‌شود، طراح و کارگردان نمایش فصل شیدایی «سعید اسماعیلی»، نویسنده و راوی «رسالت بوذری» و مجری طرح «محمد نیاکان» است و به مدت 10 شب در شهرک روزیه سمنان، پارک کوهستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ز ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۰:۴۳
0
0
عالی بودممنون ازهمه دست اندرکاران وکارگردانش
captcha