راهیابی 30 همدانی به آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم
کد خبر: 3834992
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵

راهیابی 30 همدانی به آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: 30 نفر از خواهران و برادران برگزیده مرحله استانی به چهل و دومین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم راه یافتند.

راهیابی 30 همدانی به آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریممجتبی جمالی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم از 10 مرداد ماه در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اینکه مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به میزبانی شهر قم برگزار می‌شود، گفت: در این دور از مسابقات نفرات اول و در برخی رشته‌ها نفرات اول و دوم رشته‌های مرحله استانی حضور دارند.
جمالی با اشاره به اینکه 15 نفر از استان در بخش آقایان موفق به ورود به مرحله مقدماتی مسابقات شدند، بیان کرد: در بخش خواهران نیز 15 نفر در مرحله فینال چهل‌و‌دومین دوره مسابقات حاضر خواهند شد.
رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به اینکه پس از اتمام مسابقات، نتایج اعلام خواهد شد، گفت: برگزیدگان مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، به مرحله نهایی که اوایل مهرماه به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود راه می‌یابند.
گفتتی است آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در ۱۸ رشته شامل گروه حفظ قرآن کریم با هشت رشته، گروه مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت(ع) با 7 رشته و گروه آموزش‌های الکترونیکی با سه رشته در مرحله شهرستانی، استانی و کشوری مقدماتی و فینال برگزار می‎شود.
انتهای پیام

captcha