اجرای ۳۰ ویژه برنامه دهه ولایت در کرج
کد خبر: 3835026
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲

اجرای ۳۰ ویژه برنامه دهه ولایت در کرج

گروه اجتماعی- سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کرج به مناسبت دهه امامت و ولایت ۳۰ ویژه برنامه فرهنگی، مذهبی و هنری در این کلانشهر برگزار می‌کند.

اجرای ۳۰ ویژه برنامه دهه ولایت در کرج

علیرضا رحیمی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در گفت وگو با ایکنا ازالبرز، اظهارکرد: برنامه‌های دهه ولایت امسال با شور و نشاط خاصی در این کلانشهر اجرایی شده و تا عید سعید غدیر ادامه دارد.
وی افزود: مولودی‌خوانی در پارک‌ها، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و هنری، برگزاری تئاتر خیابانی، نشست سینمای خانواده در پارک ولیعصر(عج) کرج، اجرای برنامه‌های شاد و متنوع هنری در بوستان‌ها، جنگ شادی در محلات محروم شهر از جمله برنامه های دهه‌ولایت در این کلانشهر است .
این مسئول با بیان اینکه عروسک‌گردانی و برنامه‌های هنری ویژه کودکان از شاخص‌ترین این برنامه‌ها به شمار می‌رود، گفت: این روزها بوستان‌های مناطق دهگانه شهر کرج با همکاری گروه‌های هنری به محیطی شاداب تبدیل شده است .
رحیمی با اشاره به اینکه مسابقات مولودی‌خوانی و جشن خنده از جمله این برنامه‌ها است، بیان کرد: در حاشیه این برنامه‌ها کلاس‌های آموزشی فرهنگی و غرفه‌های بازی کودکان نیز دایر شده است.
وی گفت: برنامه‌های دیگری نیز به صورت هفتگی در دستور کار سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کرج قرار دارد.
انتهای پیام

 

captcha