قانع بودن به حداقل‌ها و تلاش حداکثری؛ وجه مشترک خبرنگاری و معلمی
کد خبر: 3835089
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

قانع بودن به حداقل‌ها و تلاش حداکثری؛ وجه مشترک خبرنگاری و معلمی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان رسانه را یکی از شرکای تعلیم و تربیت خواند و گفت: قانع بودن به حداقل‌ها و تلاش حداکثری وجه مشترک خبرنگاری و معلمی است.

قانع بودن به حداقل‌ها و تلاش حداکثری؛ وجه مشترک خبرنگاری و معلمیبه گزارش ایکنا از زنجان، ابراهیم رفیعی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، شب گذشته، 23 مردادماه در آیین گرامی‌داشت روز خبرنگار اظهار کرد: روز بزرگداشت شهید صارمی بهانه‌ای است تا از یک قشر زحمتکش تقدیر به عمل بیاید؛ خبرنگاران به تاسی از این شهید بزرگوار روشنی‌بخش جامعه هستند.
وی بیان کرد: همه شغل‌ها در جامعه مهم است اما یک روز برای اینکه همه توجهات به قشر خاصی متوجه شود، به نام آن شغل نام‌گذاری می‌شود تا در یک مناسبت وحدت آحاد جامعه را جمع کند و نقاط قوت و ضعف فعالیت‌ها شناخته شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه روز معلم روز شهادت استاد مطهری و روز خبرنگار نیز روز شهادت شهید صارمی است، ابراز کرد: شغل معلمی و خبرنگاری نقاط اشتراک زیادی با هم دارند که قانع بودن به حداقل‌ها و تلاش حداکثری ویژگی مشترک معلمی و خبرنگاری است.
وی ادامه داد: ما شرکای زیادی در تعلیم و تربیت داریم که یکی از آن‌ها رسانه‌ها هستند تا رسالت معلمان و مربیان در تربیت نسل جدید کامل شود و در این بین اهمیت نقش رسانه آنقدر واضح است که نیاز به توضیح ندارد.
این مسئول به همکاری رسانه‌ها و آموزش و پرورش در صف آگاهی و دانستن تاکید کرد و افزود: متاسفانه برخی بی‌اخلاقی‌ها در دنیای امروز آزاردهنده شده؛ چراکه برخلاف تصور، کسانی که باید در مروج اخلاق باشند، برای انتشار یک موضوع، دست به تخریب می‌زنند اما باید سره و ناسره را از هم تشخیص دهیم.
انتهای پیام
captcha