جشن بزرگ غدیر در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3835165
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

جشن بزرگ غدیر در یزد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشن بزرگ غدیر از ساعت 21 امشب در محل حسینیه امیرچقماق یزد خبر داد.

جشن بزرگ غدیر در یزد برگزار می‌شودعباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از برگزاری جشن بزرگ غدیر در یزد خبر داد و اظهار کرد: 5 جشن بزرگ به مناسبت دهه امامت و ولایت توسط سازمان برنامه‌ریزی شد که تمامی تجهیزات و ریزبرنامه‌ها توسط این سازمان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: این جشن‌ در روز۲۱مردادماه در پارک بزرگ حسن آباد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار و همچنین از ساعت 21 امشب، 24 مردادماه در محل حسینیه امیرچقماق، جوار قبور شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

ملازینلی افزود: این جشن که با همکاری شهرداری و ناحیه مقاومت بسیج ثارالله برگزار می‌شود با نقالی، سرود، طنز، موسیقی و ... همراه خواهد بود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: همچنین در حاشیه این مراسم مسئول اجرایی مجموعه امیرچقماق (حسینیه شهدا) تکریم و معارفه خواهد شد.

ملازینلی یادآور شد: جشن بزرگ غدیر توسط این سازمان در روزهای ۲۵، ۲۷ و ۲۹ مردادماه در پارک کوهستان، پارک لاله منطقه کشتارگاه و پارک غدیر برگزار خواهد شد و از همه اقشار مختلف مردم برای حضور در این جشن دعوت به عمل می‌آید.

وی غبارروبی گلزار شهدای خلدبرین، جشنواره بازی‌های بومی محله‌ای و پرواز بادبادک‌ها از ساعت 19 در پارک کوهستان، جشن‌های محله‌ای غدیر در مسجد چهارده معصوم (ع) امامشهر و میدان فرهنگ صفاییه، اجرای سرود خیابانی در پارک بزرگ شهر، پرده‌خوانی چندرسانه‌ای ساعت 20:30 در مسجد امیرالمومنین آزادشهر را از دیگر برنامه‌ها در این روز برشمرد.

جشن بزرگ غدیر در یزد برگزار می‌شود

انتهای پیام

captcha