راه نجات از فتنه‌های زمانه پناه بردن به قرآن است
کد خبر: 3835175
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶

راه نجات از فتنه‌های زمانه پناه بردن به قرآن است

گروه فعالیت‌های قرآنی - نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز ما گرفتار فتنه‌های شوم کفر، شرک و نفاق هستیم که فضای مجازی نیز به آن دامن می‌زند، تنها راه نجات از این فتنه‌ها پناه بردن به قرآن است.

راه نجات از فتنه‌های زمانه پناه بردن به قرآن است

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله بطحایی گلپایگانی امروز پنجشنبه 24 مردادماه، در اختتامیه مسابقات سراسری مهد قرآن کریم که در گلپایگان برگزار شد، اظهار کرد: خواندن قرآن، ثمره‌های ارزشمندی برای انسان دارد، حداقل بهره قرآن در زندگی این است که خواندن آن باعث دوام دید چشم خواننده‌اش خواهد شد. با خواندن هر آیه قرآن، پنجاه حسنه برای انسان نوشته می‌شود. قرآن به عفت دعوت می‌کند، بی‌عفتی و کشف حجاب افتخار تاریخ نیست. 
وی بیان کرد: علاوه بر حفظ قرآن، مهم‌ترین چیز عمل به آن است. آل‌سعود قرآن می‌خواند، ولی ظلم ستم می‌کنند. قرآن به ما می‌گوید به ستمگران و امثال ترامپ نزدیک نشوید، محال است آن‌ها با شما دوست شوند، بلکه آن‌ها شما را فریب می‌دهند.
آیت‌الله بطحایی گلپایگانی ادامه داد: پیغمبر(ص) فرمودند: روز قیامت اولین گروهی که وارد عرصه محشر می‌شود، من و اهل بیت‌ من هست، در آنجا قرآن شهادت می‌دهد، شفاعت می‌کند، و شفاعت قرآن مقبول است. در قیامت از ما سوال می‌شود با قرآن، با آیه حجاب، آیه ربا، آیه سرقت، احکام جزایی، مدنی و اقتصادی آن چه کردید؟
نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری افزود: پیغمیر(ص) در روز قیامت از ما شاکی می‌شود که چرا قرآن را مهجور نگه داشتیم. قبلا در رژیم شاه اگر کسی می‌خواست کازینو ایجاد کند، همه مسئولان کمکش می‌کردند، ولی اگر می‌خواستند مسجد بساند، مانع‌اش می‌شدند، امروز دیگر آن طور نیست و آن موانع وجود ندارد. مسئولان باید در خدمت قرآن باشند. 
انتهای پیام

captcha