همایش «با زلال غدیر» در کانون‌های مساجد خوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3835222
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
همزمان با دهه امامت و ولایت؛

همایش «با زلال غدیر» در کانون‌های مساجد خوی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به برپایی کارگاه‌های تشریح خطبه غدیر در ۵ کانون استان اظهار کرد: برپایی همایش «با زلال غدیر» که شامل گردهمایی مدیران و رابطان فرهنگی کانون‌های مساجد خوی بوده طی دهه امامت و ولایت در استان برگزار می‌شود.

همایش «با زلال غدیر» در کانون‌های مساجد خوی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت دهه امامت ولایت از سوی کانون‌های مساجد استان اظهار کرد: اعزام مبلغ غدیر به ۱۰ کانون برتر و فعال ارومیه برای ترویج فرهنگ علوی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در ۱۰ نقطه مناطق محروم شهر از جمله برنامه‌های این دهه به‌شمار می‌روند.

وی با اشاره به برپایی کارگاه‌های تشریح خطبه غدیر در ۵ کانون استان بیان کرد: برپایی همایش «با زلال غدیر» که شامل گردهمایی مدیران و رابطان فرهنگی کانون‌های مساجد خوی بوده نیز طی این دهه در استان برگزار خواهد شد.

بیگی تجلیل از اعضای برتر کانون‌های فعال اوقات فراغت تابستان به تعداد ۳۰ نفر را از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در دهه امامت و ولایت برشمرد و افزود: برگزاری اردوی فرهنگی و آموزشی در اردوگاه نور نیز از جمله برنامه‌هایی بوده که برای برگزاری در دهه امامت و ولایت در استان درنظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: تجلیل از مدیران کانون‌های فعال اوقات فراغت سال جاری به تعداد ۲۰ نفر، دیدار با سادات عضو کانون‌های مساجد استان به تعداد ۱۰ کانون، اجرای ویژه برنامه‌های عقد اخوت در مساجد و اهدای قرآن به مساجد و اجرای باشکوه کرسی تلاوت نور در ۱۰ مسجد نیز در این دهه صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام

captcha