آزادگان حقانیت دین اسلام را به جهانیان نشان دادند
کد خبر: 3835245
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

آزادگان حقانیت دین اسلام را به جهانیان نشان دادند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه موقت نوشین‌شهر گفت: ۲۶ مردادماه مصادف با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی است که در سال ۱۳۶۹ اولین اسیران جنگی پس از تحمل شکنجه‌های بسیار وارد کشور شدند و این ایستادگی آنان سبب شد تا ایران اسلامی و حقانیت دین مبین اسلام بر جهانیان ثابت و روشن شود.

آزادگان حقانیت دین اسلام را به جهانیان نشان دادند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاسم محمودی، امام‌جمعه موقت نوشین‌شهر، ظهر امروز، ۲۵ مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نوشین‌شهر، اظهار کرد: خداوند از تمام زمان‌ها، زمان خاصی را به خود نسبت داده که آن را شهرالله نامیده تا لطف و کرم خود را در این ماه به بندگان برساند که همان ماه رمضان است.

محمودی ادامه داد: خداوند از بین تمام مکان‌ها نیز کعبه را متمایز کرده و آن را خانه خود نامیده است تا بندگانش متوجه آن شده و خداوند نیز در آنجا لطف خود را بیشتر به بندگانش برساند.

وی اظهار کرد: مساله حج بسیار مهم و باعظمت بوده و حق خداوند بر مردم این است که خانه خدا را زیارت کنند و در قرآن و احادیث معصومین و روایات نیز بسیار به این امر تاکید شده است.

امام‌جمعه موقت نوشین‌شهر بیان کرد: عده‌ای در فضای مجازی علیه حج صحبت می‌کنند که چرا دارایی و مال خود را برده و در جیب وهابیت می‌ریزید که این حرف‌ها اشتباه بوده و برخلاف دستورات الهی است.

وی افزود: یک عده نیز اعتقاد دارند که پول حج را باید به فقرا بخشید، درست است که آموزه‌های دینی ما کمک به نیازمندان را بسیار توصیه کرده، ولی این دلیل نمی‌شود که مردم حج را کم‌اهمیت بشمارند، زیرا حج از واجبات دین اسلام است.

محمودی بیان کرد: ۲۶ مردادماه مصادف با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی بوده که در سال ۱۳۶۹ اولین اسیران جنگی پس از تحمل شکنجه‌های بسیار وارد کشور شدند و این ایستادگی آنان سبب شد تا ایران اسلامی و حقانیت دین مبین اسلام بر جهانیان ثابت و روشن شود.

وی اظهار کرد: ۲۹ مرداد ماه نیز مصادف با عید غدیرخم بوده که در سال دهم هجرت روی داد که این سال، سال وداع پیامبر(ص) و مصادف با تعیین رهبر و جانشین و کامل شدن دین و اتمام حجت پیامبر(ص) بوده است.
انتهای پیام

captcha