غدیر روز ولایت و امامت بر امت اسلام است
کد خبر: 3835280
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸

غدیر روز ولایت و امامت بر امت اسلام است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه سیرجان گفت: غدیر روز ولایت و امامت بر امت اسلام است و امروز هم تنها با ولایت و رهبری اتحاد و همبستگی ملت ایران به اقتدار رسید و موجب امید مسلمانان شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، امام‌جمعه سیرجان امروز، 25 مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان گفت: ضرورت دارد همه کشورهای منطقه با هم هماهنگ باشند تا امنیت خلیج فارس تامین شود و آمریکا با ترفندهای مختلف به فکر منافع خود و در پی ناامنی در منطقه است.

وی با اشاره به پیام رهبری نظام به حاجیان افزود: مهمترین مسئله جهان اسلام مسئله فلسطین است که لازم است همه مسلمانان به یاد آنها باشند و امنیت خلیج فارس هم به دست کشورهای منطقه رقم بخورد.

امام جمعه سیرجان بیان کرد: اعتماد به وعده الهی و مواضع ضد آمریکایی و مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار عزت‌آفرین و دشمن را از پای در آورده است و ادامه راه به شکست سلطه‌گران و دشمنان اسلام منتهی می‌شود که باید در میدان بود و صحنه مبارزه را ترک نکرد.

حجت‌الاسلام حسینی رونمایی از چند نفربر و خودروی زرهی ارتش را نشانه اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و گفت: هر چه ارتش و سپاه ما مجهز می‌شود ترس و وحشت و احساس شکست هم در دل دشمنان بیشتر می‌شود و امروزه عقب‌نشینی آمریکا و نوکرانش ناشی از همین اقتدار و پیشرفت است.

وی با تبریک دهه ولایت و عید سعید غدیرافزود: غدیر روز ولایت و امامت بر امت اسلام است و امروز هم تنها با ولایت و رهبری اتحاد و همبستگی ملت ایران به اقتدار رسید و موجب امید مسلمانان شد.

امام جمعه سیرجان به سالروز آزادگان اشاره و تاکید کرد: تاریخ ملت ایران سراسر افتخار و بزرگی و شهامت و ایثار است و به دشمنان می‌گوییم مردم و جوانان ما نیز با همین روحیه مقابل استکبار و آمریکا ایستادند و هرگز در برابر ظلم و ستم و چپاول و قلدری کوتاه نمی‌آیند و با مقاومت را پرافتخار پیروزی را طی می‌کنند.
انتهای پیام

captcha