آزادی نفتکش ایران بار دیگر شکست سیاست‌های آمریکا در جهان را رقم زد
کد خبر: 3835283
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶

آزادی نفتکش ایران بار دیگر شکست سیاست‌های آمریکا در جهان را رقم زد

گروه سیاست و اقتصاد _ امام‌جمعه موقت سنندج گفت: آزادی نفتکش توقیف شده ایرانی در تنگه جبل الطارق، بار دیگر شکست سیاست‌های آمریکا و انگلیسی در جهان را رقم زد.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج امروز، 25 مردادماه در آیین عبادی - سیاسی نمازجمعه این هفته مسجد جامع سنندج با اشاره به آزادی نفتکش ایران در تنگه جبل‌الطارق اظهار کرد: آزادی این نفتکش پرده از ادعاهای بی‌اصل و اساس انگلیس و آمریکا برداشت و موجب تحقیر بیشتر انگلیس شد.
وی افزود: بعد از ۴۰ روز انگلیسی‌ها به منظور جلوگیری از آبروریزی بیشتر بدون هیچ بهانه‌ای این نفتکش ایرانی را آزاد کردند.

امام جمعه موقت جمعه سنندج این اتفاق را شکستی دیگر برای سیاست‌های آمریکا در دشمنی با جمهوری اسلامی ایران دانست و اعلام کرد: تا زمانی که مردم و مسئولان با هم در برابر توطئه‌های بیگانگان بایستند، هیچ قدرتی تاب مقابله با ایران اسلامی را نخواهد داشت.

وی به روز ملی صنعت دفاعی ایران اشاره و بیان کرد: ایران در صنعت دفاعی حرف اول را در منطقه می‌زند چراکه با پایبندی به دستورات خداوند و پیامبر اکرم(ص) همواره آمادگی کامل برای دفاع از آب و خاک خود در برابر دشمنان را دارد.

ماموستا حسینی با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به کردستان عنوان کرد: در این سفر مبارزه با مفسدان از تأکیدات رئیس قوه قضائیه بود که امیدواریم این سفر زمینه‌ساز برخورد شدید با فساد اقتصادی و دفاع از مظلوم باشد.
انتهای پیام

captcha