نخستین گروه حاجیان زنجانی از سرزمین وحی بازگشتند
کد خبر: 3835338
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

نخستین گروه حاجیان زنجانی از سرزمین وحی بازگشتند

گروه اجتماعی ــ مدیر فرودگاه زنجان از بازگشت نخستین کاروان حجاج زنجانی خبر داد و گفت: پرواز هواپیمای گروه دوم به دلیل مشکل فرودگاه مدینه با تأخیر مواجه شد.

نخستین گروه حاجیان زنجانی از سرزمین وحی بازگشتندبه گزارش ایکنا از زنجان، نخستین کاروان حجاج از حج تمتع روز گذشته، ۲۵ مردادماه به فردگاه زنجان بازگشتند و مورد استقبال استاندار زنجان و هیئت همراه قرار گرفتند.
 
به گفته محمد قاسمی، مدیر فرودگاه زنجان طبق برنامه پروازهای رفت، پرازهای برگشت نیز 10 کاروان از حجاج زنجانی از فرودگاه زنجان و یک کاروان هم از فرودگاه امام انجام خواهد شد.
 
مدیر فرودگاه زنجان به تأخیر یکی از پروازهای حجاج اشاره کرد و گفت: به دلیل مشکل در فرودگاه عربستان سعودی پروازهای مقصد یزد، زنجان و ساری به تأخیر افتاد اما مشکل برطرف شده و تاکنون پرواز یزد انجام شده است.
 
قاسمی ادامه داد: حجاج زنجانی نیز سوار هواپیما شدند و تا لحظاتی دیگر هواپیما به پرواز درمی‌آید و حوالی ساعت ۱۳ روی باند فرودگاه زنجان می‌نشیند.
 
مدیر فرودگاه زنجان اظهار کرد: یکشنبه ۳ پرواز در ساعت‌های ۷ صبح، ۱۶:۳۰ و ۲۲ حجاج زنجانی را از سرزمین وحی به فرودگاه زنجان انتقال می‌دهند و یک پرواز دیگر نیز در روز ۲۸ مردادماه در ساعت ۱۷ انجام می‌شود. 

وی با اشاره به برقراری پروازهای فرودگاه زنجان به مشهد و بالعکس گفت: ادامه این پروازها نیازمند حمایت و استقبال است، چرا که فعالیت شرکت هواپیمایی در این مسیر منوط به داشتن صرفه اقتصادی است.

نخستین گروه حاجیان زنجانی از سرزمین وحی بازگشتند
انتهای پیام
captcha