میز خدمت جهاددانشگاهی قم برای نمازگزاران جمعه
کد خبر: 3835359
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

میز خدمت جهاددانشگاهی قم برای نمازگزاران جمعه

گروه اجتماعی ــ میز خدمت جهاددانشگاهی استان قم روز گذشته، ۲۵ مردادماه در خدمت نمازگزاران نماز جمعه بود و خدمات مختلف خود از درمان ناباروری گرفته تا کار‌های فرهنگی و آموزشی را به مردم استان معرفی کرد.

میز خدمت جهاددانشگاهی قم برای نمازگزاران جمعهبه گزارش ایکنا از قم، جهاددانشگاهی واحد استان قم روز گذشته، 25 مردادماه با برپایی میز خدمت در طرح رقابت در خدمت دستگاه‎های مختلف استان در نماز جمعه قم در مصلای قدس، میزبان خیل گسترده مؤمنان و زائران و مجاوران حضرت معصومه(س) بود.

غرفه خدمت‌رسانی جهاددانشگاهی واحد استان قم نیز با ارایه بسته‎های فرهنگی به ارایه آموزش‎های تخصصی و عمومی و همچنین معرفی بخش‎ها و خدمات خود در بخش‎های مختلف پرداخت.

یکی از خدمات این غرفه شامل ارایه خدمات مشاوره ژنتیک و اطلاع رسانی در خصوص فرایند و تکنیک‎های به روز در زمینه درمان ناباروری، سلول‎های بنیادی و خون بند ناف و... بود که توسط یکی از متخصصان مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم انجام شد.

از دیگر بخش‎های این میز خدمت ارایه خدمات واحدهای مختلف، از جمله دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا، بخش‎های فعال در معاون فرهنگی، آموزش و... بود که با حضور مدیران این بخش‎ها انجام شد.

از دیگر فعالیت‎های جانبی میز خدمت جهاددانشگاهی می‎توان به برپایی دو ایستگاه صلواتی در صحن مصلی قدس اشاره کرد.

محمد حیدری، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم، سخنران پیش از خطبه‎های نماز جمعه بود که در سخنانی به ارایه فعالیت‎ها و گزارشی از خدمات گسترده این نهاد انقلابی در بخش‎های مختلف علمی، فرهنگی، پژوهشی، درمانی و آموزشی پرداخت.
انتهای پیام

captcha