اختتامیه مسابقات قرآن بانوان شاغل در ارتش/ تجلیل از 116 برگزیده
کد خبر: 3835392
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
حجت‌الاسلام عدیده خبر داد:

اختتامیه مسابقات قرآن بانوان شاغل در ارتش/ تجلیل از 116 برگزیده

گروه مسابقات ــ معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه بانوان شاغل، همسران و فرزندان کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش امروز، 26 مردادماه، در حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عدیده، معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا بیان کرد: اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه بانوان شاغل، همسران و فرزندان کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز شنبه، 26 مردادماه، با حضور مسئولان و فرماندهان لشکری و کشوری در حرم مطهر حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌‌های مرحله مقدماتی در خردادماه امسال در سطح یگان‌های پدافندی در سراسر کشور با حضور هزار و 600 نفر انجام شد، اظهار کرد: از این تعداد 250 نفر به مرحله سراسری مسابقات قرآن نیروی پدافند هوایی راه پیدا کردند.

عدیده تصریح کرد: مرحله سراسری مسابقات قرآن این نیرو از 24 مردادماه به مدت دو روز در پدافند هوایی مشهد مقدس در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و اجزای 1، 3، 5، 10، 15 و 20 و اذان به صورت شفاهی و مفاهیم سطح یک(مقطع زیر دیپلم) و سطح دو(بالای دیپلم) به صورت کتبی و در قالب سؤالات تستی برپا شد.

وی با اشاره به اینکه رقابت در بخش همسران به صورت مجزا و همچنین در بخش فرزندان در دو گروه زیر 15 سال و بالای 15 سال برگزار شد، اضافه کرد: طی آیین اختتامیه از 116 برگزیده رتبه‌های اول تا سوم رشته‌ها با اهدای هدیه و لوح سپاس تجلیل به‌ عمل آمد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به ویژگی‌های این دوره از مسابقات، اظهار کرد: استقبال از این دوره از مسابقات 100 درصدی بوده به گونه‌ای که رقابت‌ها به اندازه‌ای نزدیک به هم بود که در برخی از رشته‌ها مقام‌ها به صورت مشترک به شرکت‌کنندگان اعطا شد.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در مسابقات نتیجه فعالیت مطلوب دارالتحفیظ‌ها در سطح نیروی پدافند هوایی ارتش و همچنین کارگاه‌های آموزشی خاصی‌ است که در طول سال برگزار شد.

عدیده بیان کرد: از نکاتی که می‌توان در حاشیه این مسابقات به آن اشاره کرد برگزاری نمایشگاه خط و نقاشی از آیات قرآن و همچنین تجلیل از مقام‌آورندگان این نیرو در مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح بود.

یادآور می‌شود، برگزیدگان نیروی پدافند هوایی به مرحله سراسری مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های ارتش، که در شهریورماه و به میزبانی ستاد آجا برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.


انتهای پیام

captcha