برگزاری دوره «راه‌های جذابیت بخشیدن به کلاس‌های قرآنی» در یزد
کد خبر: 3835414
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

برگزاری دوره «راه‌های جذابیت بخشیدن به کلاس‌های قرآنی» در یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی مردمی قرآن و عترت استان یزد از برگزاری دوره «راه‌های جذابیت بخشیدن به کلاس‌های قرآنی» ویژه مربیان مؤسسات در آبان و آذرماه سال جاری خبر داد.

راههای جذابیت بخشیدن به کلاسهای قرآنی ویژه مربیان موسسات قرآنی در یزد برگزار می شودحجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی مردمی قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری دوره راه‌های جذابیت بخشیدن به کلاس‌های قرآنی ویژه مربیان مؤسسات خبر داد و اظهار کرد: روش تدریس و کلاس‌داری ویژه خرسالان در قالب‌های نقاشی و ایجاد تفکر خلاق، ادبیات داستانی، مسابقات فرهنگی، تکنولوژی آموزشی، کاغذ و برش، طراحی و نقاشی و... برخی از موضوعاتی است که در این دوره به آن پرداخته می‌شود.

حجت‌الاسلام مطهریان افزود: این دوره با حضور اساتید و کارشناسان حوزه کودک و نوجوان به مدت شش هفته برگزار و در پایان گواهینامه از طرف دفتر تبلیغات اسلامی و اتحادیه قرآنی استان اعطا خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان یزد با اشاره به امکان فعالیت تبلیغی شرکت‌کنندگان بیان کرد: افرادی که این دوره را با موفقیت گذرانده و موفق به اخذ گواهینامه شوند، امکان فعالیت پربارتر در مؤسسات قرآنی و کلاس‌های تدریس را خواهند داشت.

وی با اشاره به مدارک مورد نیاز و شرایط ثبت‌نام افزود: مدارک مورد نیاز شامل یک قطعه عکس ۳*۴، کپی شناسنامه یا کارت ملی، کپی آخرین مدرک تحصیلی است و همچنین سابقه حداقل دو سال تدریس، دارا بودن حداقل مدرک دیپلم و معرفی نامه از سوی موسسه متبوع از شرایط ثبت نام این دوره است.

مطهریان با اشاره به محل برگزاری این دوره در اتحادیه قرآنی استان به نشانی میدان باهنر کوچه امیرالمومنین گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره تا 15 شهریورماه مهلت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام

captcha